Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:52:35 GMT

تخریب آب بندان‌های غیر مجاز گلستان تا آبان ماه 

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۸۴۲

تخریب آب بندان‌های غیر مجاز گلستان تا آبان ماه 

ایسنا/گلستان استاندار گلستان گفت: تخریب آب بندان‌های غیر مجاز گلستان تا آبان ماه به شکل کامل تخریب می شوند.

علی‌محمد زنگانه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که همزمان با هفته دولت به شکل متمرکز در روستای  "وحدت اسلامی" بخش وشمگیر شهرستان آق‌قلا برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا مشکلات و موانع توسعه استان مرتفع گردد، ادامه داد: باید موانع مربوط به پروژه آبیاری نوین در منطقه آق قلا که ۴ هزار هکتار می باشد و نیمه تمام رها شده است در اولین فرصت مرتفع شود تا در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آق قلا مهد کشت پنبه می باشد، خاطرنشان کرد: خداوند از تقصیر بانیان به وجود آورنده مشکلات در توزیع عادلانه آب در استان بگذرد.

زنگانه با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم تا آب به شکل عادلانه در سطح استان توضیح شود، تصریح کرد: حق آبه رودخانه گرگانرود و سد وشمگیر باید پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای تامین استان تا آبان ماه سال ۱۴۰۱ باید به تخریب آب بندان هایی که در بستر رودخانه ها هستند اقدام شود، یادآور شد: تخریب آب بندان های غیرمجاز سبب به وجود آمدن مشکلاتی شده است که نتایج آن را در خشک شدن بستر رودخانه ها و کمرنگ شدن صنعت کشاورزی استان می بینیم.

استاندار گلستان در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه ما افتخار می کنیم که به مردم محروم خدمات ارائه می‌کنیم، گفت: همه ما باید هوشیار باشیم و در مقابل تمام توطئه ها وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم تا دشمنان و مغرضان نظام به اهداف خود نرسند.

وی تلاش برای رساندن سرانه تولید استان به میانگین کشوری را از الزامات برشمرد و اضافه کرد: همه مسئولان و مردم باید در کنار هم تلاش کنند تا این هدف بسیار مهم محقق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آب بندان سد خشكسالي استاندار گلستان گلستان سیل در آق قلا آق قلا روستای آق قلا تخریب آب بندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟

 به گزارش پارس نیوز، آسفالت تونل کندوان، بیش از دو سال است توسط «عوامل راه‌ساز»، «تخریب و لایه‌برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت‌هاست،‌ توسط عوامل راه‌ساز، «تخریب فنی» شده است.

 

مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشان نمی‌دهد، آسفالت مسیر کنده شده است. این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ‌ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می‌کند که برای شیشه‌های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می‌کند. در مقابل،‌ اخیراً «چراغ‌های مخفی رنگی در بخش‌هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند.

  منبع : دنیای اقتصاد              

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تخریب پل سید کلاته رامیان رفت و آمد را مختل کرد