Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@00:03:10 GMT

گزارش ست سوم / ایران ۲- مصر صفر

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۷۹۸۵۸

گزارش ست سوم / ایران ۲- مصر صفر

تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و پس از پیروزی برابر آرژانتین به مصاف مصری رفت. ترکیب تیم ملی الیبال ایران برابر مصر
محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور   می توان گفت مصر آسان ترین رقیب ایران در این دور از رقابت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    حساب کار تا به اینجا ۱۸- ۱۳ به سود ملی پوشان ایران است.     میلاد با دفاع برابر حسام عبداللله امتیاز ۱۹ را نیز گرفت.     امین اسماعیل نژاد توپ را در زمین مصر خواباند.    مصر برای دریافت سرویس های ملی پوشان ایران ضعف و دچار مشکل است.    در ست دوم اختلاف امتیازات نزدیک تر است.       حساب کار تا به اینجا ۱۰- ۹ به سود مصر  است.     سرویس اسماعیل نژاد امتیازی  را برای ایران ثبت کرد.     او بار دیگر سرویس زد که توپش با اختلاف کمی از زمین بیرون رفت.     سرویس قدرتی مصطفی عیسی بازیکن مصر به بیرون زمین رفت.    ملی پوشان ایران مقابل پاسور مصر به خوبی دفاع کرده و امتیاز ۱۳ برای ما ثبت می‌شود.   علی اصغر مجرد سومین سرویس متوالی خود را می‌زند که به بیرون زمین می رود.   عبدالرحمن سعودی زننده سرویس مصر است.   ملی پوشان سرویس او را دفاع می‌کنند و نتیجه ۱۵- ۱۴ به سود ما می‌شود.   ۲۰ حمله مقابل ۲۱ حمله از مصر داشتیم.   هوش محمد طاهر وادی و جا خالی او پوئن دیگیری برای ما به ارمغان می اورد.    سرویس عبادی پور به تور می خورد.    با تعویضی عبدالرحمن برای مصر به زمین می رود.    ۱۸-۱۷ حساب کار به نفع ایران است.     توپ از زیر توپ به صورت مرتضی شریفی پور برخورد می کند و او برای دقایقی روی زمین دراز می کشد.    بازیکن مصر از شریفی پور عذرخواهی کرد و بدون مشکلی بازی جریان گرفت.    میلاد عبادی پور از مقابل دو دفاع برای ایران امتیاز ۲۲ را می‌گیرد.    مصر دومین وقت استراحت را در فاصله کم‌تر از ۲ امتیاز درخواست کرد    شریفی با سرویس کنترل شده توپ را از تور عبور می‌دهد، اما مصطفی عیسی در برگشت توپ از ما یک امتیاز می‌گیرد.     عبادی پور با چرخش مچ آبشار را در زمین مصر خواباند.   مجرد سرویسی می‌زند که جمع می‌شود و به زمین ما بازمیگردد، بپس از ۲ رفت و برگشت امین اسماعیل نژاد امتیاز بعدی را برای ایران می گیرد.    ست دوم با نتیجه ۲۵- ۱۹ به سود ایران خاتمه یافت.         در حال تکمیل...   باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی والیبال والیبال قهرمانی جهان اسماعیل نژاد عبادی پور ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل مارینوس اوزونیدیس نیاز دارد. - اخبار ورزشی -

علیرضا کوشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل تیمش با مس رفسنجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم، مس تیم باکیفیتی است و با آمدن محرم نویدکیا متحول شده. آنها بعد از آمدن این مربی شکست نخورده‌اند، ولی تمام هدف ما از این بازی گرفتن سه امتیاز است و برای شکست دادن مس به رفسنجان می‌رویم.

عقیلی: گل‌گهر پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را دارد

 

وی در مورد عملکرد تیم گل‌گهر با هدایت مارینوس اوزونیدیس تصریح کرد: ما در چند بازی خیلی بدشانسی آوردیم و مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم. امسال تیم خوبی داریم و هدایت تیم هم برعهده اوزونیدیس است که واقعاً چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتیم. او یک جنتلمن است و از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد. فوتبال ایران برای پیشرفت به مربیانی مثل اوزونیدیس نیاز دارد.

کوشکی با اشاره به تقابل گل‌گهر با هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یادآور شد: در این جام هر بازی حکم فینال را دارد و باید بازی به بازی جلو برویم. تمام هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و روی این موضوع حساب باز کردیم. امیدوارم از سد هوادار عبور کرده و در نهایت بتوانیم در ادامه بازی‌ها نتایج خوبی گرفته و به فینال راه پیدا کنیم.

وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در مورد عملکردش در این فصل هم به تسنیم گفت: از عملکردم راضی نیستم، امسال برخی اتفاقات برایم رخ داد و بعضی مصدومیت‌های کوچک باعث شد تا اذیت شوم. با این حال الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم در ادامه بازی‌ها نمایش مؤثری برای تیمم داشته باشم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • یک سند تاریخی از نقش صهیونیست ها در تحریف نام «خلیج فارس» + عکس
  • تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر