Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد آقاسی را به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه­ ریزی رسانه­‌های این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد آقاسی آمده است: با عنایت به تجربه و سوابق ارزشمند جناب‌عالی در حوزۀ مطالعات فرهنگی و رسانه­ ای و نظر به شناخت از تعهد و روحیه انقلابی و مکتبی که دارید و توانایی در تعامل با پژوهشگران و مرکز علمی ـ تحقیقاتی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ­ریزی رسانه ­ها » منصوب می‌ شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم تصریح شده است: امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و با بهره ­گیری از ظرفیت پژوهشگران حوزه  رسانه و نیروی انسانی متعهد و انقلابی در تقویت و توسعه کیفی تحقیقات و پژوهش ­های کابردی و مورد نیاز معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع ­رسانی و با امعان نظر به اهداف و شرح وظایف دفتر مطالعات و برنامه­ ریزی رسانه ­ها ، و انتظارات ذیل، ضمن هماهنگی با معاون  محترم مطبوعاتی و اطلاع­رسانی ان شا­الله قرن توفیق و تأیید الهی باشید .

-تلاش در راستای تأمین نیازهای پژوهشی معاونت مطبوعاتی و اطلاع ­رسانی در حوزه رسانه با تکیه بر سیاست­گذاری، برنامه ­ریزی و آینده ­پژوهی رسانه ­ای

-ایجاد ارتباط سازنده و مستمر با دانشگاه­ ها و مراکز علمی ـ پژوهشی معتبر داخلی و خارجی در عرصه رسانه به منظور همکاری ­های علمی ـ تحقیقاتی  مورد نیاز معاونت

-همکاری و بهره­ گیری از ظرفیت حوزه­ های مطالعاتی و پژوهشی وزارت­خانه جهت انجام پژوهش ­های کاربردی

-برگزاری همایش ­ها و کارگاه­ های ملی و بین ­المللی و نشست­ های تخصصی مرتبط با حوزه رسانه در چارچوب نیازها و فعالیت ­های وزارت متبوع

-برگزاری کارگاه­ ها و دوره­ های آموزشی مستمر در حوزه­ های متنوع  رسانه­ ای با عنایت ویژه به عدالت اطلاعاتی در سطح ملی به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد با استفاده از اساتید خبره داخلی و بین­ المللی

-برنامه­ ریزی برای تولید گزارش ­های راهبردی و طرح ­نامه ­های تخصصی در حوزه اقدامات زیرساختی رسانه ­ای

-اهتمام در تولید و نشر ادبیات پیوست رسانه ­ای و ایجاد ساز و کارهای اجرایی ­سازی آن در میان دستگاه ­های متولی

-حمایت مادی و معنوی از نخبگان مراکز و انجمن ­های تخصصی رسانه محور و پایان­نامه ­های دانشجویی مرتبط

-اهتمام به تقویت بنیه علمی و سرمایه اجتماعی دفتر مطالعات و برنامه ­ریزی رسانه ­ها  و ارتقاء فنی،تخصصی و علمی پژوهشی نیروی انسانی در راستای طرح تحول وزارت­خانه

-تشکیل میزهای تخصصی و راهبردهای رسانه و آسیب­های اجتماعی،خانواده، هویت ملی و ارتقای آگاهی تاریخی مردم

مزید توفیق جناب­عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری  حکیمانه حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه‌ای(مدظله­العالی) از خداوند متعال خواستارم.»

به گزارش ایران اکونومیست، دبیری ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در هیات رئیسه و معاونت نظارت و ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت هیات مدیره و ریاست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران«ایسپا»، مدیریت دفتر نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، عضویت در شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی، مدیرمسئولی فصلنامه علمی و پژوهشی «جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران» و... ازجمله سوابق اجرایی و مدیریتی محمد آقاسی است.

وی همچنین نزدیک به ۵۰۰ ساعت سخنرانی در حوزه‌های مختلف علمی و بیش از ۱۰۰جلسه تدریس دانشگاهی و کارگاهی درخصوص ماهیت و اهمیت افکارعمومی و نظرسنجی، ده‌ها مقاله علمی با رتبه‌های علمی-پژوهشی و علمی- ترویجی داشته و همچنین بیش از ۱۰۰عنوان مقاله را به صورت انفرادی در مجله‌ها، روزنامه و خبرگزاری‌ها منتشر کرده است.

 پیش از این گیتا علی آبادی عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمد مهدی اسماعیلی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود.

مهاجر ادامه داد: در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

وی افزود: اکنون برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان الگویی شده‌ایم و این به گونه‌ای در حال رقم خوردن است که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است، گفت: باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم که مطمئناً امید آفرین خواهد بود.

وی یادآور شد: فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند به نحو احسنت از آنها تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری شود، اظهار کرد: انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متأثر از این مناسبت ملی شود.

گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

کد خبر 6094270

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس