Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب جلالی افزود: جایگاه سوخت شهر بسطام که از طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود است با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آورده سرمایه گذار و ایجاد اشتغال برای پنج نفر افتتاح شد.

وی از بهره‌برداری طرح بهسازی محور قلعه نو خرقان به روستای اَبر به طول چهار هزار ۱۰۰ متر خبر داد و ابراز داشت: این طرح اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سایر منابع به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جلالی با بیان اینکه طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قلعه نو و خرقان با اجرای ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه انجام شد، افزود: برای اجرای این طرح شرکت گاز اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال هزینه کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: اجرای شبکه گاز در ناحیه صنعتی قلعه نو و خرقان نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی از افتتاح مخزن بتنی ذخیره آب آشامیدنی روستای قلعه نو و خرقان به ظرف

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح اقتصادی هفته دولت اعتباری بالغ بهره برداری قلعه نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال