Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:11:32 GMT

مهار و اطفای حریق سنگین در باغ معروف تبریز

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۰۲۵۳

مهار و اطفای حریق سنگین در باغ معروف تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: با حضور به موقع و انجام عملیات نفس گیر توسط آتش نشانان، حریق سنگین یک کارگاه صنعتی تولیدی گونی در باغ معروف تبریز(منطقه صنعتی یگانه) مهار شد.

داود هوشنگ ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بعد از اعلام گزارش آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی، اکیپ عملیاتی در اسرع وقت در محل حاضر و نسبت به اطفای حریق و جلوگیری از سرایت آتش به کارگاه های همجوار اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این آتش سوزی کارگاه تولیدی گونی به طور کامل طعمه حریق شده و تمام تولیدات گونی و ضایعات آن دچار آتش سوزی شده است اما خوشبختانه این حریق صدمات جانی به همراه نداشته است.

وی افزود: آتش پاد علیرضا زبردست، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردری تبریز به اتفاق معاون عملیات سازمان فرماندهی مراحل مهار و اطفای حریق را برعهده داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش سوزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد

عنایت الله راهنورد اظهار کرد: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرکرد، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی سواری خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در کمتر از پنج دقیقه به محل حادثه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد خودروی دوو از قسمت صندوق عقب و سقف طعمه حریق شده و زبانه‌های آتش به‌سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌هاست.

بیشتر بخوانید

مهار حریق خودروی پژو ۴۰۵ در بلوار رهبر

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد ادامه داد: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن شعله‌های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌ها و ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آوردند.

راهنورد اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، مأموریت خود را پایان دادند.

 وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش‌سوزی نیز در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد