Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:23:24 GMT

پرداخت الکترونیکی خسارت تصادفات خودرو عملیاتی می شود

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۰۳۲۰

پرداخت الکترونیکی خسارت تصادفات خودرو عملیاتی می شود

ایسنا/مازندران مدیرعامل بیمه ایران از پرداخت آسان خسارت‌های خودروها و اجرای طرح آزمایشی پرداخت غیرحضوری از طریق سامانه بیمه ایران خبر داد.

حسن شریفی در آیین افتتاح دفتر بیمه ایران در قائمشهر اظهار کرد: بیمه ایران به عنوان تنها شرکت در صنعت بیمه، بیشترین خدمات را در حوزه پرداخت خسارت انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان از طریق شبکه نمایندگی جذب بیمه شده است، گفت: همچنین با وجود ۲۵ حوزه در کل کشور بیمه نامه ای بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت از سوی این بیمه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بیمه ایران ادامه داد: در ۵ ماهه امسال نیز بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان حق بیمه دریافت و ۷ هزار میلیارد تومان هم خسارت پرداخت شده است و مصوبه قانون خانواده و جمعیت از دیگر اقدامات بوده است.

شریفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست های مکرر مردم مبنی بر پرداخت آسان خسارت اتومبیل ها پس از  وقوع حادثه، اظهار کرد: انجام پرداخت خسارت بدون حضور فیزیکی در دستور کار بیمه ایران قرار دارد و در راستای پرداخت آسان خسارت‌های خودروها اجرای طرح آزمایشی پرداخت غیرحضوری از طریق سامانه بیمه ایران در سه استان انجام شد.

مدیرعامل بیمه ایران خاطرنشان کرد: از طریق این سامانه مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق موبایل و یا سیستم رایانه اعلام خسارت کرده و مدارک خود را بارگذاری می کنند و بدون نیاز به حضور فیزیکی برای ارزیابی خسارت از طریق شعبه بیمه ایران به صورت آنلاین خسارت آنها پرداخت شده و مراجعات حضوری مردم به بیمه ایران جهت دریافت خسارت منتفی می شود.

جواد مولایی فرماندار قائمشهر نیز در آیین افتتاح بیمه ایران در قائمشهر گفت: بیمه ایران خدمات مناسب و مفیدی ارائه کرده است و به برکت نظام امروزه کشور ما به جایگاهی رسیده است که روی پای خود بایستیم.

وی ادامه داد: در واقع عنوان مقاومت وقتی نوشته شد که ما در کشور با جنگ مرکب روبرو بودیم و برای برون رفت از مشکلات و در جهت آسیب ندیدن مردم، بیمه ایران از تلاشی فروگذار نکرد و سعی کرد تا کمترین آسیب به مردم وارد شود و بهترین خدمات را ارائه کند. 

فرماندار قائمشهر در پایان گفت: امسال در هفته دولت نیز ۱۱۷ پروژه به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در قائمشهر افتتاح شد و به بهره برداری رسید. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بیمه ایران هزار میلیارد تومان بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد

مدیرکل درآمد شهرداری قم گفت: بخشی از مطالبات دولتی شهرداری قم برای پرداخت از طریق اسناد خزانه کارسازی شد اما در نهایت با عدم همکاری بانک‌های عامل روبه‌رو شد.

محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به قوانین بودجه درباره پرداخت مطالبات ارگان‌های دولتی به شهرداری‌ها اظهار کرد: شهرداری قم با برخی دستگاه‌ها در موضوع اعداد و ارقام مطالبه شده به تفاهم رسید و اقداماتی را در دستور کار قرارداد.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان در اواخر سال ۱۴۰۲ برای پرداخت از این طریق تفاهم انجام شد اما نتیجه بخش نبود، افزود: اطلاعات مورد نیاز در سامانه‌های حسابرسی کشوری ثبت شد اما همکاری مطلوبی از طریق بانک‌های عامل صورت نگرفت.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه بانک‌های عامل تهاتر بدهی‌های بانکی شهرداری قم و مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را نپذیرفتند، تصریح کرد: مطابق قانون ۹ درآمد پایدار شهرداری‌ها که از سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده قانون گذار صراحتاً اعلام می‌کند که دستگاه‌های اجرایی و مشمولین ماده خدمات کشوری، قانون محاسبات عمومی، ارگان‌های نظامی و انتظامی مکلف‌اند، هرگونه بهای خدمات تا پایان سال به شهرداری پرداخت کنند.

وحید نیا با تاکید بر اینکه عدم پرداخت به موقع بدهی مشمول جریمه ۲ درصدی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌هایی از طرف خزانه داری کل کشور و بازرسی کل استان به ارگان‌های مدنظر ارسال شد تا در صورت وجود بدهی، دستگاه‌ها پرداخت کنند.

به گفته وی در حال حاضر شهرداری قم بیش از ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی و عمومی مطالبه دارد که پرداخت این بدهی‌ها می‌تواند شرایط متفاوتی برای پیگیری امور شهری ایجاد کند.

کد خبر 748052

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • فیلم/ قصه پُر غُصۀ بیماران برای پرداخت الکترونیکی
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند