Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

 

 

جنگل خواری در روستای کمرپشت سوادکوه
با سلام از اهالی روستای کمرپشت شهرستان سوادکوه هستم. در این منطقه صد‌ها اصله درخت چندین ساله قطع شده و به منابع طبیعی تجاوز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بار‌ها از طریق منابع طبیعی استان و شهرستان این مورد را گزارش کردیم، ولی خبری از پیگیری نشد. از شما تقاضا داریم این مورد را بصورت ویژه بررسی کنید.

مشکلات متقاضیان آزمون استخدامی‌ آموزش و پرورش
با سلام و خسته نباشید.  از شما تقاضا داریم در خصوص آزمون‌های استخدامی پیگیری کنید. بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و ۳۲ سال و بیکار هستم. همیشه منتظر آزمون‌های استخدامی وزارت بهداشت و اجرایی و آموزش و پرورش بودم که با این امتیاز‌ها دیگر شانس قبولی برای ما مجرد‌ها و بیکار‌ها خیلی کم شده است. الان در آزمون‌ها به متاهل‌ها و افرادی که در شرایط کرونا مشغول به کار بودند امتیاز داده شده است. چرا به مجرد‌ها و دانشجویان فارغ التحصیل امتیاز نمی‌دهند؟ پیگیری کنید.

درخواست تسریع در پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی روستایی
ببخشید دولت یک ساله قول وام مسکن روستایی ها را داده است، ولی هنوز خبری نیست. لطفا پیگیری کنید.

مشکلات زائران اربعین جهت تمدید گذرنامه
سلام. با وجود اعلام قبلی مسئولان مبنی بر ممنوع بودن دریافت کپی مدارک شناسایی در ارگان‌های دولتی، ولی اداره پلیس گذرنامه شهرستان فسا استان فارس برای تمدید گذرنامه جهت اربعین، علاوه بر اصل مدارک، کپی از تمام مدارک و تمام صفحات نیز درخواست می‌کنند؛ که عملا بلااستفاده است حتی دفاتر پلیس +۱۰ نیز برای صدور گذرنامه کپی مدارک درخواست نمی‌کنند. لطفا این موضوع را پیگیری کنید.

تامین اعتبار آزمون فرزندان شهدا
لطفاً تامین اعتبار آزمون اختصاصی فرزندان شهدا را پیگیری کنید. یک سال پیش ازمون دادیم قبول شدیم تشریفات گزینش هم شدیم الان ماه‌ها است برنامه بودجه سازمان استخدام ما را بلا تکلیف گذاشته است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردمی مشکلات مردمی سوژه های مردمی پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد