Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فلاحی افزود: براساس راهبرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰ امام (ره) برای اقشار کم درآمدی که ساکن دائمی روستا هستند، ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به منظور ساخت و بهسازی مسکن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه بنیاد مسکن استان سمنان ساخت و بهسازی یکهزار و ۲۱۵ واحد مسکونی است، تصریح کرد: بنا بر ابلاغ به بانک‌ها از سال گذشته تاکنون به یکهزار و ۹۳ متقاضی در استان تسهیلات بانکی به منظور ساخت و بهسازی واحد‌های مسکونی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فلاحی با بیان اینکه به هر متقاضی تسهیلات بانکی یک میلیارد ریالی پرداخت شد، اظهار داشت: تاکنون ۱۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی کم‌بهره با نرخ سود پنج درصد، سه سال دوران تنفس و تقسیط ۱۷ ساله به امر ساخت و بهسازی مسکن روستایی استان سمنان تعلق گرفت.

به گفته وی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با ۹۰ درصد جذب اعتبار و ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی حائز رتبه اول در کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وام بلاعوض مسکن روستایی ساخت و بهسازی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی