Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:58:48 GMT

مجرد: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۰۵۸۰

مجرد: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر مجرد که پس از سپری کردن دوران مصدومیتش دوباره به ترکیب اصلی ایران برگشته مقابل مصر نیز نمایش قابل قبولی داشت. او در مورد این مسابقه بیان کرد: اول خداراشکر می‌کنم که توانستیم ببریم، به مردم ایران و تمام والیبال‌دوستان تبریک می‌گویم. همانطور که مشاهده کردید دو ست اول را توانستیم به راحتی ببریم چون خودمان سفت گرفتیم و هم سرویس خوب زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او راجع به بازی بهتر مصر در ست‌های سوم و چهارم گفت: در ست سوم و چهارم، مصر انتحاری‌تر بازی کرد و سرویس‌های بهتری زد و دریافت ما را دچار مشکل کرد. متاسفانه ست سوم را زمانی که مصر سرویس خوب زد نتوانستیم برگردانیم ولی خداراشکر گیم چهارم را کنترل کردیم و برنده شدیم.

مجرد راجع به بازی بعدی با هلند گفت: بازی بعدی مسابقه اولی و دومی گروه است. بازی مهمی است و هر بازی برایمان حکم فینال را دارد. جای اشتباه نداریم. امیدوارم یک نمایش قابل قبول ارائه دهیم و بتوانیم بازی را ببریم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران علی اصغر مجرد والیبال قهرمانی جهان والیبال قهرمانی جهان 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در بازی فینال جام بانک اسلامی ابوظبی (لیگ کاپ) فوتبال امارات، تیم الوحده در حالی که مثل همیشه احمد نوراللهی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 20:15 جمعه شب در استادیوم محمد بن زاید مقابل العین، فینالیست لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

احمد نوراللهی که در فصل جاری لیگ کاپ امارات فوق‌العاده کار کرده و توانسته بود چهار گل بزند و یک پاس گل بدهد، نزدیک بود در شروع دیدار مقابل العین گلزنی کند و الوحده را پیش بیاندازد، اما ضربه او تبدیل به گل نشد.

ستاره ایرانی الوحده که در لیگ برتر امارات چهار گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده بود، این انگیزه را داشت در مسابقه حساس فینال جام بانک اسلامی هم گلزنی کند، اما ضربه او از پشت محوطه جریمه در دقیقه 6 به تور کنار دروازه اصابت کرد.

العین که هفته قبل شگفتی‌ساز شده و با عبور از سد الهلال عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده بود، مقابل یاران نوراللهی نتوانست کاری از پیش ببرد و در دقیقه 15 روی توپ ارسالی از میانه زمین و ضربه سر پیمنتا پرس گل اول بازی را دریافت کرد.

در ادامه العین در باز کردن دروازه الوحده ناموفق بود تا یاران نوراللهی با کسب پیروزی یک بر صفر در این بازی به قهرمانی در جام بانک اسلامی ابوظبی دست پیدا کنند.

احمد نوراللهی که سال گذشته همراه با شباب الاهلی به قهرمانی در لیگ برتر امارات رسیده بود، حالا هم همراه با الوحده به یک جام دیگر در فوتبال این کشور دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند