Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@00:14:41 GMT

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در پردیس طی چهارده مرحله

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۰۶۳۰

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در پردیس طی چهارده مرحله

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در مراسم توزیع ۲ هزار پک معیشتی که بمناسبت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، فرمانده سپاه، فرماندار و مسوولان شهرستان پردیس برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که فرصت مناسبی برای خدمت به مردم ایجاد کرده این فرصت را قدر بدانیم و خدمت کرده و به قول‌هایمان عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تلاش کنیم تا بهترین پاسخگویی را داشته و لحظاتی که خدای متعال در اختیار ما به امانت گذاشته را به خوبی پاسخ بدهیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: این فضای معنوی طی سالهای اخیر برای همه ما فراهم شده و در پردیس امروز در چهاردهمین مرحله مواسات ۲ هزار بسته توسط سپاه شهرستان تهیه شده و به همت مسئولین شهرستان در کل ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تاکید کرد: در دوران کرونا و بعد از تورم و گرانی که مردم درگیر بودند کمک‌های بسیاری به خانواده‌هایی که به سختی گذران زندگی میکردند داشتیم و دشمن ستیزی و عقب نشینی دشمن را به برکت روحیه جهادی و انقلابی مردم و مسوولان ما میسر شده است.

شیرینی همدلی، همزبانی و اقدامات مومنانه هموطنانمان در پردیس

در ادامه ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی‌الرضا(ع) شهرستان پردیس در مراسم توزیع ۲هزار بسته معیشتی قرارگاه مواسات این شهرستان که بمناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت و خیرمقدم به حضار، اظهار کرد: قرارگاه مواسات شهرستان پردیس برنامه های خود در رزمایش مواسات و کمک مومنانه انجام و این حوزه را از اولویت های خود قرار داده است.

وی گفت: پس از شیوع و شرایط کرونایی در کشور طبق توصیه مقام معظم رهبری در ایجاد برنامه‌های مختلف مومنانه برای آسیب دیدگان این ویروس منحوس اقدامدت خوبی در پردیس انجام شد.

گرمابدری افزود: علی رغم تلخی های این ویروس منحوس، شیرینی هایی را به واسطه دیدن این همدلی، همزبانی و اقدامات مومنانه هموطنانمان شاهد بودیم و رزمایش کمک مومنانه و مواساتی که در پردیس با تلاش دستگاه های دولتی آغاز شده بود، با حضور و پای کار آمدن مردم و تلاش های انجام شده رونق گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی‌الرضا(ع) شهرستان پردیس، ادامه داد: امروز چهاردهمین رزمایش را با توزیع ۲ هزار بسته معیشتی ادامه دادیم که با احتساب ۳۸ هزار بسته توزیع شده قبلی تعداد بسته های معیشتی توزیع شده به ۴۰ هزار عدد رسید.

وی با بیان اینکه ارزش هرکدام از بسته های معیشتی به ۶۰۰ هزار تومان می رسد، تاکید کرد: این بسته‌ها در مساجد و مراکز خیریه شهرستان پردیس، براساس بانک اطلاعاتی موجود و سطح بندی نیازمندان توزیع می شود.

گرمابدری ابراز کرد: خدمات دیگری مانند تسهیلات، وام های کمک درمانی، آموزشی، ساخت خانه های برای نیازمندان در محلات مختلف توسط این قرارگاه انجام و پس از یکسال و نیم اولین عملیات میدانی قرارگاه حضور در سیل اخیر بود و با هم‌افزایی بین مسوولان خدمت رسانی به مردم سیل‌زده داشتیم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی هزار بسته معیشتی شهرستان پردیس هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود

به گزارش تابناک، محسن قضاتلو در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر، روستا و بخش به خبرنگاران گفت: برپایی سه شنبه بازار در خیابان فروردین جنوبی مشکلاتی ایجاد کرده بود و محل جدید در محدوده فاز ۴ شهر، رضایت شهروندان را فراهم نکرد و این روز بازار تعطیل می شود.


وی ادامه داد: راه اندازی مدارس جدید با بهره گیری از ظرفیت خیران در شهر بومهن ضرورت دارد تا بتوانیم علاوه بر خلوت شدن کلاسهای درس ، سرانه آموزشی شهرستان را افزایش بدهیم.


فرماندار شهرستان پردیس گفت: رسیدگی به وضعیت حمل و نقل به ویژه در شهر بومهن و فازهای جدید ۱،۵، ۸، ۹ مسکن مهر در دستور کار قرار دارد.


قضاتلو افزود:پی گیری اجرای طرح جامع شهری و روستایی، و طرح هادی روستایی را در جلسات بنیاد مسکن، راه اندازی دکل صدا و سیما در دست اقدام است.


وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اسناد مالکیتی قولنامه ای ، توضیح داد: ساماندهی اسناد قولنامه ای به ویژه در نواحی صنعتی خرمدشت، سیاهسنگ و شهر بومهن با رای دیوان بدوی و پی گیری عبدالله میرزایی شهردار بومهن در دست اقدام است تا پس از ساماندهی امکان صدور پروانه برای ساختمانها فراهم شود.


وی ادامه داد:اصلاح پهنه محیط زیست پس از ۱۰ سال در شهرهای سعید آباد و خسرو آباد جاجرود، راه اندازی نیروگاه برق در فاز ۸ پردیس ونصب ۱۳ آنتن تقویت تلفن همراه در دو ماه پایان سال گذشته برخی از اقدامات انجام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعضای شوراهای اسلامی در طی یکسال باقی مانده مجدانه تلاش کنند،زمان زیادی باقی نمانده ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، اجرای طرح های عمرانی ، ورزشی، فرهنگی انجام شود و از تکریم ارباب رجوع غافل نشوند.


شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر