Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در راستای مقابله با خرید، فروش، عرضه و قاچاق مواد مخدر، کنترل محور‌های مواصلاتی استان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ علی بیگی افزود: ماموران در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و در بازرسی از آن با استفاده شگرده‌های پلیسی به یک از مسافران مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از پیاده کردن مسافر مورد نظر از خودرو و در بازرسی از وسایل و لوازم همراه او، ۹ کیلو گرم هروئین و تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۶ راس گاو قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف ۶ راس گاو قاچاق و دستگیری ۲ نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۶ راس گاو قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دامپزشکی بود کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت:متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۹۸۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز درقزوین

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان  حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو که در حال حمل مرغ زنده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۹۸۰ قطعه مرغ زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر راننده آن به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: ارزش تقریبی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث فرمانده انتظامی شهرستان آوج مواد مخدر مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۷۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه