Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@10:21:17 GMT

بمب نقل و انتقالاتی پی اس جی در راه است؟

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۰۷۵۴

بمب نقل و انتقالاتی پی اس جی در راه است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش تایمز، از قرارداد کانته با چلسی کمتر از یک سال باقی مانده و توخل گفته است هنگام پیشنهاد قراردادی جدید به او، وضعیت مصدومیتش و همچنین سن این بازیکن ۳۱ ساله در نظر گرفته خواهد شد. پاریسی‌ها از مدت‌ها قبل به این بازیکن علاقه دارند و در سال ۲۰۱۸ هم برای جذب او تلاش کردند ولی هافبک پیشین لسترسیتی در آن زمان تصمیم به تمدید ۵ ساله قراردادش با شیرهای لندن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شرایط تغییری نکند، کانته از ماه ژانویه می‌تواند آزادانه با باشگاه‌های خارجی وارد مذاکره شود. چلسی تابستان امسال آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر را به طور رایگان از دست داد و در نهایت مجبور شد برای جانشینی آن‌ها بالغ بر ۱۰۰ میلیون پوند هزینه کند تا کالیدو کولیبالی و به زودی وسلی فوفانا را به خدمت بگیرد.

گفتنی است که کانته دومین بازیکن پر درآمد چلسی است و دست کم یک ماه دیگر را به دلیل آسیب دیدگی، دور از میادین سپری خواهد کرد. بازی روز شنبه مقابل لسترسیتی، چهلمین مسابقه‌ای بود که او از ابتدای سال ۲۰۲۰ آن را از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

عجیب اما واقعی؛ هویت دروغین نامزد جدید پیکه! خالکوبی عاشقانه جورجینا برای کریستیانو رونالدو/عکس واکنش هالک ایرانی به پیروزی امیر علی‌اکبری مقابل غول ایتالیایی/عکس

257 251

کد خبر 1667853

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پاریسن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت