Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و بازیکنان تیم والیبال جوانان ایران بعد از قهرمانی در آسیا صحبت کردند.

تیم والیبال جوانان ایران با پنج پیروزی متوالی و بدون باخت بر بام آسیا ایستاد و عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های جوانان آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش طرفداری، شاگردان غلام ضا مومنی مقدم با پیروزی سه بر یک مقابل هند در دیدار فینال به مقام قهرمانی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی و بازیکنان تیم والیبال جوانان بعد از کسب عنوان قهرمانی درباره بازی فینال صحبت کردند.

مومنی‌مقدم: برای قهرمانی خیلی‌ها زحمت کشیدند

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت:

برای قهرمانی در آسیا افراد زیادی  زحمت کشیدند و باید از همه آن‌ها تشکر کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، غلامرضا مومنی‌مقدم پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در رقابت‌های آسیا 2022 اظهار داشت:

خدا را شاکرم که توانستیم قهرمان جوانان آسیا شویم. برای این قهرمانی افراد زیادی زحمت کشیدند از جمله بازیکنانی که در لیست نهایی بودند و خط خوردند و باید از همه تشکر کنم.

وی افزود:

کادرفنی تیم جوانان هم زحمات زیادی برای این قهرمانی متقبل شد و همچنین از آقای داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که از تیم حمایت زیادی کرد، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم والیبال جوانان تصریح کرد:

امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد تا بتوانیم نسلی که در آسیا آقایی کرد و مورد احترام همه کارشناسان و مربیان قرار گرفت را حفظ کنیم.

جلوداریان: قهرمانی ایران را به مردم تقدیم می‌کنم

لیبروی تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان قهرمانی جام بیست و یکم آسیا را به مردم تقدیم کرد و گفت:

امیدوارم این نتیجه باعث رضایت علاقمندان به این رشته ورزشی شده باشد.

سجاد جلوداریان پس از قهرمانی تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های آسیا اظهار کرد:

خوشبختانه توانستیم نتیجه بازی فینال را به سود خود رقم بزنیم. هند با انگیزه زیادی مقابل ما قرار گرفت. چون یکبار در مرحله گروهی از ایران شکست خورده بود و می خواست این شکست را تلافی کند.

وی با بیان این که هندی‌ها برای انتقام شکست گذشته خود به فینال آمده بودند، افزود:

ما آنقدر خوب بازی کردیم که اجازه چنین اتفاقی را به حریف ندادیم. در مجموع بازی خوبی بود و خوشبختانه در نهایت به سود ما تمام شد و قهرمان شدیم.

لیبروی تیم والیبال جوانان در پایان خاطرنشان کرد:

این مدال طلا را تقدیم مردم کشورم می‌کنم. امیدوارم عملکردمان باعث رضایت آن‌ها شده باشد.

حضور سه ایرانی در تیم رویایی/ گلزاده ارزشمندترین بازیکن شد

سه بازیکن تیم والیبال جوانان ایران در تیم رویایی جام بیست و یکم آسیا قرار گرفتند و امیر محمدگلزاده جایزه با ارزش‌ترین بازیکن را دریافت کرد.

در تیم منتخب این رقابت‌ها سه بازیکن ایرانی حضور داشتند. عرشیا به‌نژاد به عنوان برترین پاسور، عرفان نوروزی به عنوان برترین مدافع و امیرمحمد گلزاده به عنوان برترین پشت خط زن انتخاب شدند.

همچنین گلزاده جایزه باارزش ترین بازیکن (Mvp) را دریافت کرد.

در سایر پست‌ها یون سو لی از کره‌جنوبی به عنوان برترین دریافت کننده، کیتی پونگ سانگیا از تایلند به عنوان برترین دریافت کننده، سینگ دوشیانت از هند به عنوان برترین مدافع و کارتی کیان از هند به عنوان برترین لیبرو انتخاب شدند.

والیبال جوانان ایران امسال در بحرین هفدهمین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد و ملی‌پوشان این رده‌سنی کشورمان در 16 دوره قبلی موفق به کسب 11 مدال شامل 6 طلا، سه نقره و دو برنز شده‌اند.

تیم والیبال جوانان ایران با قهرمانی در این دوره از مسابقات به هفتمین مدال طلا و قهرمانی خود در این رده سنی آسیا دست یافت تا تعداد مدال‌هایش نیز به عدد 12 برسد.

اخبار داغ 

حادثه خانگی، علت کبودی زیر چشم خوان لاپورتا ماجرای دزدیده شدن لباس‌ های شهرداری همدان! 6 گل و 6 پاس گل در 4 بازی؛ شروع خیره کننده نیمار در فصل جدید لیگ1 فرانسه اقدام عجیب سرپرست فدراسیون فوتبال چند ساعت تا انتخابات

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم والیبال جوانان ایران عنوان برترین رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی تلخ برای والیبال ایران

از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند، اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند. این حضور آن‌ها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبر‌های دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آن‌ها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع ۷ بازیکن آسیایی جذب کنند؛ یعنی اینکه حتی اگر همه آن ۷ سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم؛ لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در گفت‌وگویی که داشت عنوان کرد در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است. اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد