Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قرار است پس از لغو مجمع انتخاباتی فوتبال، ساعت ۳ بامداد امروز در یک جلسه فوری و اضطراری شرکت کنند.

به گزارش ایران اکونومیست، در حالی که اهالی فوتبال امروز همه در انتظار مجمع انتخاباتی فوتبال بودند اما در فاصله کمتر از ده ساعت تا شروع مجمع، فدراسیون فوتبال مجمع انتخاباتی ۸ شهریور فوتبال را به دلیل « اتفاقات اخیر رخ داده در فرایند برگزاری انتخابات فدراسیون و عدم رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی فدراسیون توسط کمیته بدوی انتخابات» لغو کرد تا یک شوک به فوتبالی ها وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از لغو مجمع انتخاباتی فوتبال که قرار بود ساعت ۹ صبح آغاز شود، گفته می شود هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، ساعت ۳ بامداد امروز قرار است در یک جلسه فوری و اضطراری شرکت کنند و در این باره به بحث و تبادل نظر بپردازند.

برخی شنیده ها حکایت از این دارد شاید برخی اعضای هیات رییسه در این نشست تصمیم به برکناری ماجدی و کامرانی فر بگیرند و برخی تصمیم به برگزاری مجمع در ساعت ٩ صبح روز سه شنبه.

نکته قابل توجه دیگر این است که آبا با توجه به اینکه هیات رییسه فدراسیون فوتبال از صلاحیت افتاده توان گرفتن چنین تصمیم هایی را دارد یا خیر؟

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون فوتبال ایران ، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رئیسه فدراسیون فوتبال مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا