Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در طرحی ۳ روزه، از ۱۴۲ فروشگاه عرضه پوشاک در گیلان بازرسی و به صاحبان ۱۱۴ واحد صنفی عرضه کننده پوشاک نامتعارف تذکر داده شد و صاحبان ۹ فروشگاه پوشاک هم اخطار پلمپ دریافت کردند. 

 

سرهنگ علی حیدرخواه از پلمپ ۳ واحد صنفی در این خصوص خبر داد، افزود: در این بازدید‌ها، ۶۱ دست لباس نامتعارف به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال هم جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی در مراکز عرضه پوشاک، گفت: ویترین نامناسب ۱۲ واحد صنفی هم با تذکر ماموران این اداره اصلاح شد. 

 

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان هدف از اجرای این طرح را صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در فروشگاه‌های عرضه پوشاک عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی پوشاک نامتعارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری