Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون عملیات آتش نشانی تبریز با حضور در برنامه زنده تلویزیونی " تبریزیم" به تشریح فعالیت ها و اقدامات اخیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز پرداخت .

‌به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز ، آتش پاد سوم اکبر دشتی ضمن تشریح حریق کارگاه تولیدی در منطقه باغ معروف تبریز، فاصله زمانی سه تا پنج دقیقه ای حضور  آتش نشانان در عملیات ها را منطبق با استانداردهای جهانی عنوان کرد و افزود: علاوه بر موقعیت جغرافیایی ایستگاه های بیست و سه گانه آتش نشانی ، بهره مندی از امکانات و تجهیزات ، همچنین استقرار در ایستگاه ها و میادین سطح شهر در مواقع اضطراری و مناسبت های خاص باعث می شود آتش نشانان در سریعترین زمان ممکن در موقعیت های عملیاتی حاضر شوند و رضایتمندی مردم در خاتمه عملیات ها،  خستگی و سختی این کارها را از بین می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش نشانی تبریز در بخش دیگری از این گفتگوی زنده تلویزیونی به تشریح فعالیت های مربوط به سیزدهمین المپیاد ورزشی عملیاتی آتش نشانان کشور در تبریز پرداخت و افزود: بعد از انجام مراحل مربوط به میزبانی ، فراخوان دعوت از آتش نشانان برای شرکت در المپیاد سیزدهم اعلام و چهل تیم از زبده ترین آتش نشانان کشور برای حضور در تبریز ثبت نام کردند. تجهیزات مربوط به برگزاری مسابقات منطبق با آیتم های جهانی مسابقات ، در تبریز و به همت مجموعه آتش نشانی تبریز آماده شده و به یاری خدا در مهرماه شاهد حضور و رقابت شرکت کنندگان خواهیم بود.

آتش پاد سوم اکبر دشتی به خرید و استفاده از تجهیزات انفرادی آتش نشانان نیز اشاره کرد و از اهتمام و تلاش شبانه روزی آتش پاد دکتر علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در صیانت از کارکنان و بهره مندی آنان از تکنولوژی های روز در البسه و تجهیزات انفرادی قدردانی کرد.

لازم به ذکر بیست و چهارمین ایستگاه آتش نشانی تبریز(بزرگترین ایستگاه آتش نشانی استان) در روز هفتم مهرماه همزمان با روز آتش نشانی و خدمات ایمنی ر شهرک خاوران تبریز افتتاح خواهد شد. 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز آتش نشانی تبریز آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین