Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

بنا به قرعه کشی و پیشنهاد رئیس سازمان لیگ بسکتبال و توافق باشگاه‌های حاضر در جلسه،  این رقابت ها از ۷ مهر ماه بصورت رفت و برگشت در یک گروه ۱۲ تیمی آغاز خواهد شد.

تیم‌های حاضر در فصل جدید سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور را آویژه صنعت پارس، ذوب آهن اصفهان، صنایع هرمزگان، صنعت مس رفسنجان، صنعت مس کرمان، رعد پدافند هوایی تهران، مهرام تهران، پالایش نفت ابادان، توفارقان آذرشهر، کاله مازندران، شهرداری گرگان و بدلیل انصراف تیم پیکان از حضور در مسابقات  تیم دوازدهم تا ٤٨ ساعت آینده از بین تیم های واجد شرایط لیگ دسته یک انتخاب ‌ و اعلام خواهد شد، تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنایع هرمزگان تنها نماینده استان‌مان در این پیکارها در هفته نخست ۷ مهرماه از کاله مازندران میزبانی خواهد کرد و در هفته بعد در آبادان به مصاف پالایش نفت خواهد رفت.

همچنین بنا به تصمیم سازمان لیگ بسکتبال کشور این مسابقات با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تیم ها باید لیست بازیکن ایرانی خود را تا قبل از شروع دور برگشت و بازیکنان خارجی را قبل از شروع پلی‌آف و لژیونرها را تا قبل از مرحله نیمه نهایی تکمیل کنند.


انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان لیگ برتر بسکتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان مازندران و شهرستان تنکابن برگزار شد.


این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکرخلبان شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد.

مسابقات پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز شهرستان تنکابن برگزار شد.

در پایان این مسابقات بابک نوروزی از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و بیگلری از اذربایجان شرقی نائب قهرمان شد. کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در پایان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به نفرات برتر حکم و جوایز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد