Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس زندان شهرستان گرمی گفت: همکاری ستاد دیه استان در کنار نخبه اردبیلی سبب رهایی ۵۰ نفر از زندانیان مالی شده که ۱۰ نفر آن‌ها از محل فروش اختراعات و ۴۰ نفر دیگر نیز با جلب رضایت شاکیان رهایی یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: همکاری ستاد دیه استان در کنار نخبه اردبیلی که دانش‌آموخته رشته معماری و عضو جامعه مخترعین ایران، اروپا و آمریکا است سبب رهایی 50 نفر از زندانیان مالی شده که 10 نفر آن‌ها از محل فروش اختراعات و 40 نفر دیگر نیز با جلب رضایت شاکیان رهایی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اقدامات این فرد نخبه در استان اردبیل یک اقدام بسیار ارزشمند و مهم است و تاکنون تلاش‌های خوبی در سطح استان اردبیل انجام یافته که امید می‌رود شاهد ترویج فرهنگ صلح و سازش در میان مردم باشیم و مشکلات و موانع موجود در استان اردبیل با جلب همکاری خیران و مردم نوع‌دوست گرمی برطرف کنیم.

گذشت در 2 پرونده قصاص و آزادی 60 زندانی در کرمانآزاد شدن 15 زندانی دانشگاهی با کمک نهاد رهبری و ستاد دیهسرقت 100 میلیاردی در مرخصی از زندان/ سارق طلافروشی‌های ‌نجف‌آباد بازداشت شد

رئیس زندان شهرستان گرمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با استفاده از ظرفیت این شعبه و جلب همکاری خیران و مردم نوع‌دوست شهرستان گرمی، پرونده 40 زندانی با تلاش اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف مستقر در زندان به صلح و سازش و آزادی متهمان منتهی شده و تعداد زیادی از دعاوی قابل طرح در شورای حل اختلاف زندان، منجر به صلح و سازش طرفین شده و علاوه بر کاستن از بار مراجعات مردمی به محاکم قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندان نیز نقش بسزایی داشته است.

محمودی خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و نیز بهبود وضعیت استان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم با رفع مشکلات و موانع شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/144

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»

در چهل و یکمین مرحله از پویش ملی نذر هشتم، ۱۸ زندانی نیازمند زندان سبزوار، با کمک‌های نمازگزاران مساجد شهرستان، خیران نیک‌اندیش، ستاد دیه و بهره‌مندی از تخفیفات قضایی آزاد شدند.

این برنامه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با اداره کل زندان‌های خراسان رضوی و با حضور آیت‌الله مغیسه، امام جمعه سبزوار، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدرزاده، معاون اجرایی و دیگر مسئولان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و نیز دادستان و رئیس زندان سبزوار در مسجد الغدیر این شهر برگزار شد.

در این جلسه که هم‌زمان با سالگرد شهید مدافع امنیت، حمیدرضا الداغی برگزار شد، از خانواده این شهید تجلیل شده و در ادامه به هرکدام از زندانیان آزادشده بسته حمایتی معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان سبزوار اهدا شد.

گفتنی است، نذر هشتم پویشی مردمی و مسجدی است که طی آن در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم(ع)، زمینه آزادی حداقل ۸ زندانی نیازمند فراهم می‌شود و تاکنون ۱۳۰۶ نفر از زندانیان خراسان رضوی در این اقدام خداپسندانه آزاد شده‌اند.

همچنین از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب این طرح و به‌نیت امام رضا(ع) با کمک خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان از زندان سبزوار رهایی یافته‌اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار