Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و دو درجه به مرور و در طول روز به سی و دو درجه می‌رسد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۹ شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۰ شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۱۱ شهریورماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۴ درجه و با حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید: وضعیت آلودگی هوای تهران؛ تداوم وضعیت قابل قبول کیفیت هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۸ شهریورماه) در وضعیت «قابل قبول» قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هوای پایتخت هم اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۸ وکیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۶ بود و میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط «قابل قبول» قرار گرفت.

غلظت آلاینده‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ روز یکشنبه (۶ شهریورماه) در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گفته بود، اما دوباره از ساعت ۲۰ با رسیدن به عدد ۶۳ در شرایط قابل قبول قرار گرفت و این وضعیت تاکنون ادامه داشته است.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور برای چند روز آینده

در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق هرمزگان، جنوب ایلام، برخی نقاط خوزستان رشد ابر‌های همرفتی همراه با وزش باد و خیزش گردوخاک و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد و خیزش گردوخاک در استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان وبلوچستان، شرق کرمان، شرق یزد، غرب کرمانشاه، ایلام، خوزستان رخ خواهد داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آب و هوای تهران هوای تهران کیفیت هوای قابل قبول پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در هوای تهران نفس بکشید

شاخص کیفیت هوای تهران بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، اینک بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران شرایط قابل قبولی دارد. از ابتدای سال تا به امروز، تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس