Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال پیش از انتخابات امروز صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه در نخستین ساعات نیمه شب سایت فدراسیون فوتبال با انتشار اعلامیه‌ای عجیب از لغو انتخابات امروز خبر داده بود، جلسه فوری نیمه شب هیات رئیسه تشکیل شد و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وتوی خبر دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد انتخابات امروز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که بلافاصله روی سایت قرار گرفت. در همین راستا سایت رسمى فدراسیون فوتبال نوشت: پس از اعلام خبر لغو انتخابات هشتم شهریور با تصمیم دبیرکل فدراسیون، اعضاى هیات رییسه مقرر کردند بر اساس موعد مقرر و طبق برنامه اعلام شده مجمع انتخاباتى ساعت ٩ صبح روز سه شنبه هشتم شهریور برگزار مى شود.

پس از قطعی شدن برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اعضای مجمع که از ساعات ابتدایی صبح در محل برگزاری انتخابات حضور یافته بودند، درباره اتفاقات رخ داده صحبت کردند.

 

سجادی: بیانیه نیمه‌شب فدراسیون را بررسی کنیم

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که مگر اشکالاتی که در بیانیه فدراسیون مطرح شده بود، پیش از این هم معلوم نبود که در نیمه‌شب انتخابات لغو شود؟ اظهار کرد: باید به این موضوع رسیدگی شود. این وظیفه نظارتی و حاکمیتی ماست که ورود کنیم که چرا این اتفاق رخ داده است.

وی افزود: یک خبر شفاهی به من رسید که ۲ نفر از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با این بیانیه مخالفت کرده و خواهان برگزاری مجمع انتخاباتی بودند. صبح تلاش کردم با اعضای فدراسیون یا حراست وزارت ورزش تماس بگیرم اما به هر دری زدم نتوانستم.

کامرانی‌فر: استعفا نمی دهم؛ در آینده خیلی از مسایل مشخص می‌شود

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در بدو ورود به مجمع در مورد اینکه انتخابات در ابتدا لغو اما دوباره تصمیم به برگزاری آن گرفته شد، اظهار داشت: نمی‌خواهم اکنون درباره این موضوع توضیح دهم اما بعد از جلسه با هم صحبت می‌کنیم. در آینده خیلی چیزها مشخص می شود.

وی در واکنش به صحبت های اصولی  مبنی بر اینکه دبیر کل فدراسیون شخصا اقدام به لغو انتخابات گرفته، گفت: اینطور نیست. حتما صحبت می‌کنیم.

کامرانی‌فر افزود: استعفایی در کار نیست و مجمع تمام شود در خدمت شما هستم.

پولادگر: بهترین کار برگزاری مجمع است

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: صبح زود از اتفاقات مجمع فدراسیون فوتبال مطلع شدم و صبح زود مطلع شدم و خبری از اتفاقات نداشتم.

وی افزود: به طور قطع بهترین اتفاقی که رخ می‌دهد بدون در نظر گرفتن اینکه چه فردی رئیس خواهد شد، برگزاری مجمع است. همه باید تلاش کنند تا مجمع انتخاباتی برگزار شود.

پولادگر در خصوص صحبت‌های که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در خصوص او انجام داد نیز خیلی کوتاه جواب داد و گفت: هیچ صحبتی در مورد دبیر ندارم.

افشاریان: هیئت رئیسه مخالف لغو انتخابات بود

خداداد افشاریان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیش از آغاز مجمع انتخاباتی فدارسیون فوتبال در جمع خبرنگاران و در خصوص حواشی ایجاد شده در برگزاری انتخابات اظهار داشت: اتفاقی که الان اهمیت دارد برگزاری انتخابات است. شب گذشته دبیر کل فدراسیون فوتبال، براساس تحلیل‌های خود، انتخابات را لغو کرد اما هیئت رئیسه با این موضوع مخالفت کرد.

وی در خصوص اینکه اصولی گفته از این تصمیم دبیر کل بی‌اطلاع بوده اظهار داشت: کاملا حرف اصولی درست است و ما الان می‌خواهیم انتخابات برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه حضور کامرانی‌فر در مجمع غیرقانونی است، گفت: چرا غیرقانونی است؟ فکر نمی‌کنم اینگونه باشد.

اصولی: دلایل دبیرکل برای لغو انتخابات مورد پذیرش هیئت رئیسه نبود

احسان اصولی سخنگو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جلسه بامدادی و اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد: هیچ‌کدام از اعضای هیئت رئیسه از لغو انتخابات و خبری که روی سایت فدراسیون در این باره قرار گرفت خبر نداشتند و به همین دلیل بلافاصله جلسه‌ای برگزار کردیم.

وی افزود: در خصوص لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از حسن کامرانی‌فر  دبیرکل فدراسیون فوتبال سؤال کردیم که دلایلی داشتند و  هیچ‌کدام از دلایل دبیرکل برای لغو انتخابات مورد پذیرش اعضای هیئت رئیسه قرار نگرفت و مجمع انتخاباتی ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

وی در واکنش به استعفای دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز گفت: این خبر صحت ندارد و کامرانی‌فر استعفا نداده است.

محمدی: فکر کردم مجمع برگزار نمی‌شود

عزیز الله محمدی یکی از نامزدهای رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال در بدو ورود به محل برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: از رسانه ها متوجه شدم که کامرانی فر اطلاعیه داده و من هم فکر کردم مجمع برگزار نمی‌شود.

وی در خصوص دلایل احتمالی این تصمیم بامدادی نیز گفت: نمی‌دانم خودشان باید توضیح دهند.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال با انتقاد از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات عنوان کرد: در ماجرای لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون شان فوتبال ایران حفظ نشد. میرشاد ماجدی نیز مانند من از این تصمیم ناراحت بود.

محمدی در مورد اینکه وقتی در برنامه زنده تلفن همراه در دست ماجدی است حتما اطلاعی داشته، گفت: نمی‌دانم شاید آخرش متوجه شده بود.

تاج: نمی دانم تصمیم دبیرکل به خاطر من بوده یا نه

مهدی تاج یکی از نامزدهای انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا امروز چنین چیزی را ندیده بودم و این اتفاق در طول ۱۴ سال عمر مدیریتی من در فوتبال بی سابقه بود.

وی در واکنش به این سئوال که آیا لغو مجمع از سوی دبیر کل فدراسیون فوتبال برای عدم حضور او در انتخابات بود، اظهار داشت: نمی‌دانم.

درودگر: برای بحرانی نشدن شرایط تصمیم به برگزاری مجمع گرفتند

صادق درودگر که نایب رئیس پیشنهادی میرشاد ماجدی است، پیش از آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اتفاقاتی رخ می دهد و افرادی که در کشور احساس مسئولیت می کنند، از دبیرکل درخواستی داشتند که ایشان هم تصمیماتی گرفت اما در نهایت جمع و هیئت رئیسه برای اینکه شرایط بحرانی نشود رای به برگزاری داد.

وی افزود: قانون پیگیر موضوع خواهد بود و مسوولان دنبال می‌کنند تا به اصل ماجرا برسند و و هر فردی خاطی باشد به سزای عملش می‌رسد.

درودگر درباره اینکه آیا دبیرکل تصمیم غیرقانونی گرفته، گفت: دبیرکل اگر مستندات نداشت این اقدام را انجام نمی‌داد. ماجدی هم اطلاعی نداشت و از برنامه‌اش در تلویزیون دفاع می‌کرد.

وی افزود: هر فردی به داخل انتخابات می‌آید به گذشته‌اش نگاه کند که چه دستاوردی داشته است و اعضای مجمع باید ببنید به چه افرادی رای می‌دهند.

شمسایی: موجود دوپا هم خیلی سریع رنگ عوض می‌کند

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پیش از آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اردوی تیم ملی را تعطیل کرده بودم که در مجمع شرکت کنم. دیشب برنامه فوتبال برتر را می‌دیدم که فهمیدم مجمع لغو شده است. صبح برای نماز بیدار شدم که فهمیدم دوباره تصمیم به برگزاری مجمع گرفته‌اند. این اتفاقات زیبنده فوتبال ایران نیست.

وی افزود: امیدوارم کسی که امروز انتخاب می‌شود در پی خدمت باشد نه صندلی. این صندلی به هیچکس وفا نمی‌کند. یاد حرف معروف شهید بهشتی می‌افتم و امیدوارم شیفتگان خدمت انتخاب شوند نه تشنگان قدرت.

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه انتخابات را پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: با اتفاقاتی که اخیراً در فدراسیون فوتبال افتاده هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند نتیجه انتخابات چه می‌شود. این موجود دوپا هم خیلی سریع رنگ عوض می‌کند.

براتی: تصمیم کامرانی‌فر قانونی نبود

احمدرضا براتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیمی که کامرانی‌فر برای لغو انتخابات گرفت بدون هماهنگی با اعضای هیئت رئیسه و کمیته انتخاباتی فدراسیون فوتبال بود و قابل تحلیل نیست.

وی افزود: کامرانی‌فر مستنداتی را برای لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ارائه نکرد و صحبت‌های شفاهی او نیز که مبنای قانونی نداشت، پراکنده‌گویی بود و مستندی نداشت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این بود که مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شود تا با تعلیق روبرو نشویم.

نصیرزاده: فوتبال تعلیق نخواهد نمی شود

هوشنگ نصیرزاده کارشناس مدیریتی و حقوقی فوتبال در واکنش به اتفاقات و حواشی پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به خبرنگاران اظهار داشت: فکر می‌کنم این اتفاقات ناشی از اختلاف سلیقه بین دبیرکل فدراسیون و کمیته بدوی بود. ظاهرا دبیرکل فدراسیوت تصمیم به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال می‌گیرد. آن هم به این دلیل که احساس می‌کرد برخی مستندات ارسال شده مورد توجه قرار نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم دبیرکل فدراسیون فوتبال غیرقانونی بود، گفت: به این مسائل کاری ندارم و در حال حاضر صحبت کردن در این خصوص صحیح نیست. اجازه دهید مجمع برگزار شود و سپس با دبیرکل و کمیته بدوی صحبت کنید تا مشخص شود چه اتفاقی رخ داده بود.

نصیرزاده در واکنش به این‌که با توجه به حضور نماینده AFC در مجمع، آیا این مسائل باعث ضربه زدن به فوتبال ایران می‌شود یا خیر افزود: بالاخره نماینده AFC هم یکی از مهمانان این جلسه است. فدراسیون فوتبال یک مجموعه مستقل است و همان‌طور که چند نفر تصمیم به لغو مجمع را گرفتند، چند نفر هم تصمیم به برگزاری گرفتند و نماینده AFC هم شاهد برگزاری مجمع باشد.

وی با رد امکان تعلیق فدراسیون فوتبال ایران به دلیل مسائل پیش آمده گفت: اصلا چنین امکانی وجود ندارد.

فتح‌الله‌زاده: من هم مثل شما گیج شدم

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال نایب رئیس پیشنهادی عزیزالله محمدی در بدو ورود به مجمع در مورد اتفاقات شب گذشته درباره لغو انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: سطح فوتبال ما این نیست. مدعی قهرمانی آسیا هستیم و سطح فوتبال ایران بسیار بالاست و بهترین بازیکنان دنیا در کشورمان هستند. این رفتار زشت است. وقتی خودمان به خودمان احترام نگذاریم، توقع داریم تا دیگران به ما احترام بگذارند.

وی افزود: برگزاری مجمع پیش پا افتاده‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. متاسفم و واقعا از این اتفاق ناراحت هستم. فوتبال با این تصمیمیات ضربه خورده و الان اصلا ما را حساب نمی‌کنند. یک دورانی جایگاه خاصی داشتیم. من 4 سال عضو کمیته لیگ قهرمانان آسیا در ای.اف.سی بودم. آنجا احترام و عزت داشتیم و درباره سهمیه‌ها نظر می‌دادیم. اولین برنامه حرفه‌ای سازی آسیا را ایران داده است.

نامزد پست نائب رئیسی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من هم مثل شما گیج شدم.

حراست وزارت ورزش: دبیرکل پاسخگوی اتفاقات فدراسیون فوتبال خواهد بود

مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگویی کوتاه در خصوص اتفاقاتی که برای مجمع فدراسیون فوتبال در ساعات اخیر رخ داد و اینکه وزیر ورزش اعلام کرده با وی در این مورد صحبت کرده، اظهار داشت: در این خصوص تماسی با من گرفته نشد.

وی گفت: دبیرکل فدراسیون در مورد اتفاقات ساعات اخیر خودش پاسخ می‌دهد.

شهیدی در مورد حضورش در فدراسیون فوتبال نیز پاسخی نداد.

 

ششگلانی: از لغو مجمع انتخاباتی بی‌خبر بودم

جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی پیش از آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در واکنش به تصمیم عجیب فدراسیون در لغو  مجمع انتخاباتی اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد اما ما نیز از  لغو مجمع بی‌خبر بودیم و اصلا نمی‌دانستیم چنین چیزی وجود دارد. شب گذشته از طریق برنامه فوتبال برتر متوجه لغو انتخابات شدم. بعد از چند ساعت بعد به ما گفتند برگزار می‌شود.  اما باید بگویم این کار فدراسیون درست نبود و نباید چنین چیزی را رقم می‌زدند.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی این را هم گفت:‌ روز گذشته در جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های فوتبال حضور نداشتم و در کرج بودم.

 

محتشم: مجمع می‌تواند کامرانی‌فر را عزل کند

امیرحسین محتشم رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر پیش از آغاز مجمع انتخاباتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم به لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال عجیب بود. شب خوابیدیم صبح بیدار شدیم و اخبار متفاوتی دیدیم. این کار غیرقانونی بود و طبق اساسنامه اعضای مجمع می‌تواند حسن کامرانی‌فر دبیر کل را برکنار کند اما مجمع به دنبال آن است تا یک مجمع بدون حاشیه برگزار شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد:‌ امیدوارم امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال یک تصمیم منطقی بگیرند زیرا شرایط حساسی در فوتبال ایران داریم و تیم ملی نیز در آستانه حضور در جام جهانی است.

محتشم در زمینه جلسه روز گذشته (دوشنبه) هیئت‌های فوتبال نیز گفت: بله این جلسه به اتفاق اعضای هیئت رئیسه  برگزار شد و تصمیم آن بود که انتخابات حتما برگزار شود.

 

غفاری: هیچ مدرکی برای لغو مجمع ارائه نشد

محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکز در بدو ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به خبرنگاران گفت: نمی‌دانم این چه برنامه‌ای بود. همه اعضای هیئت رئیسه اظهار بی‌اطلاعی کردند و این تصمیمی بود که کامرانی‌فر گرفت و اعضای مجمع نیز در جریان نبودند. این بسیار بد است که در حضور نمایندگان خارجی اینگونه تصمیم‌گیری شود. ما تا ساعت 4.5 صبح بیدار بودیم و منتظر دستور دوستان بودیم.

وی این را هم افزود: اگر قرار بود که مجمع لغو شود باید ۴۸ ساعت قبل اعلام می‌شد. دلیل این تصمیمات را هم نمی‌دانم. برخی از دوستان با شنیدن خبر لغو به شهر خود بازگشتند. پشت این قضیه چه کسی بوده شاید به هدف خود رسیده باشد.

بیشتر بخوانید:
 

فدراسیون عقب نشینی کرد؛ انتخابات برگزار می شود

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برگزاری مجمع انتخاباتی دبیرکل فدراسیون فوتبال جمع خبرنگاران اظهار مجمع فدراسیون فوتبال خبرنگاران اظهار فدراسیون فوتبال کل فدراسیون فوتبال برگزاری انتخابات تصمیم به برگزاری اعضای هیئت رئیسه بدو ورود لغو انتخابات فوتبال ایران تصمیم دبیر اعضای مجمع برگزار شود وزارت ورزش کامرانی فر برای لغو نیمه شب دبیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس