Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مسیر اربعین مسیر عاشقی و دلدادگی و حرکت میلیون ها زائر به سمت کربلاست. مسیری که همه با هم در یک مسیر به سمت هدفی مشترک در حرکتند. تمام این مسیر پر است از نمادهایی که در راس آن رقص بیرق های حسینی و پرچم ها رخ می نماید. بر آن شدیم تا بزرگترین تجمع اهتزاز پرچم ها را به تصویر بکشیم و اربعین را جهانی تر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات:

حضور پرچم ها در کلیه مسیر پیاده روی اربعین از پایانه های مرزی تا کربلای معلی با رنگ ها و نوشته ای مختلف ائم از پرچم های متبرک به اسامی اهل بیت ع تا حضور پرچم کشورهای مختلف

پرچم موکب ها

پرچم های همراه زائران

پرچم بر دست کودکان

پرچم های طول مسیر پیاده روی

پرچم کشورها و گروه ها

و هر نوع تصویری که شاخصه اصلی آن حضور پرچم در پیاده روی اربعین باشد.

بخش ها:

بخش موبایلی:

کلیه عکس هایی که با استفاده از دوربین موبایل ثبت شده اند

بخش حرفه ای:

کلیه عکس هایی که توسط دوربین حرفه ای ثبت شده باشند.

مقررات:

۱-  شرکت در این مسابقه در بخش موبایلی برای کلیه زائران آزاد است و عکاسان حرفه ای می توانند در هر دو بخش شرکت کنند.
۲-  عکس‌هایی که صرفاً در محدوده مرز ایران و عراق و کشور عراق گرفته شده باشند پذیرفته می‌شوند. (در صورت اثبات عدم رعایت این موضوع، عکس های ارسالی حذف خواهند شد)
۳- فقط عکس‌هایی که در تاریخ هفتم الی بیست و هفتم شهریور (سه هفته منتهی به اربعین حسینی) در منطقه یاد شده ثبت شوند، پذیرفته می‌شود.
۴- عکس‌ها باید رنگی و بدون ادیت ارائه شوند.
۵- قبل از سفر از صحت تاریخ و ساعت دوربین مطمئن شوید تا در صورت نیاز به استناد بتوان از صحت آن مطمئن بود.
۶- در بخش حرفه ای هر عکاس میتواند جمعا ۲۰ عکس و در بخش موبایلی ۱۰ عکس ارسال کند.

جوایز بخش حرفه ای:

نفر اول ۴۰ میلیون ریال

نفر دوم ۳۰ میلیون ریال

نفر سوم ۲۰ میلیون ریال

جوایز بخش موبایلی:

به هر کدام از ۵ نفر برگزیده ۱میلیون ریال اهدا خواهد شد.

هیأت داوران متعاقبا اعلام خواهد شد.

مهلت ارسال آثار: شنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۱

کلیه عکس ها باید با مشخص نمودن بخش ارسالی به شماره واتساپ خانه عکاسان ایران (۰۹۰۱۴۵۵۰۵۷۰) یا آدرس انتهای خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ، حوزه هنری، طبقه چهارم، خانه عکاسان ایران، اتاق ۴۱۵ ارسال گردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسابقه خانه عکاسان بخش موبایلی میلیون ریال عکس هایی حرفه ای پرچم ها عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

علی یوسف‌زاده گفت: امسال تکمیل آخرین ابنیه فنی شامل نصب یک دستگاه پل خاص با یک دهانه ۴۴ متری ، آسفالت لایه دوم و نصب علایم ایمنی و خط‌کشی ۲۰ کیلومتر اول از مسیر سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر با تامین منابع مالی مورد نیاز جزو برنامه کاری این اداره کل می‌باشد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به احداث ۲۰ کیلومتر دوم سربند –مشگین‌شهر افزود: در ۲۰ کیلومتر دوم این مسیر همزمان با عملیات خاکی ، ابنیه فنی در سطح ۶.۵ کیلومتر اول اجرا می‌شود.

او با قدردانی از تلاش‌های پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح اظهار کرد: با وجود بدهی اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکاران ، عملیات اجرایی پروژه سربند- مشگین‌شهر با یک هزار میلیارد ریال فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره‌برداری این طرح شاهد افزایش ایمنی تردد در این مسیر خواهیم بود.

یوسف‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با ۱۷۸ نفر نیروی انسانی در این طرح فعالیت دارند ، افزود: جاده سربند – پارس‌آباد و سربند- مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات به‌موقع تمام طرح‌های بزرگراهی شمال استان شتاب بیشتری بگیرد.

او هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است