Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:41:03 GMT

صدور بیش از ۲۷ هزار جلد شناسنامه جدید در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۴۰۹۶

صدور بیش از ۲۷ هزار جلد شناسنامه جدید در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قبادی با اشاره به صدور ۲۷ هزار و ۷۶۳ جلد شناسنامه جدید از ابتدای امسال در استان مرکزی افزود: در این مدت ۱۵ هزار و ۲۷۷ درخواست برای صدور کارت ملی هوشمند نیز ثبت شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۶۸۵ مورد ولادت در استان مرکزی به وقوع پیوسته که ۲ هزار و ۹۰۳ مورد آن پسر و ۲ هزار و ۷۸۲ مورد دختر و چهار هزار و ۷۷۲ مورد از موالید این مدت در نقاط شهری و ۹۱۳ مورد در نقاط روستایی به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد: در این مدت ۳ هزار و ۳۸۵ واقعه فوت نیز در استان به ثبت رسیده که ۲ هزار و ۳۴۵ مورد شهری و یک هزار و ۱۴۰ مورد روستایی بوده و از مجموع فوت شدگان، یک هزار و ۹۵۶ نفر مرد و یک هزار و ۴۲۹ نفر زن است.

قبادی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و ۱۲۶ ازدواج در استان مرکزی به ثبت رسیده که ۳۷۲ مورد آن روستایی و سه هزار و ۴۰۸ مورد شهری است و در این مدت یک هزار و ۱۴۶ واقعه طلاق شامل ۷۷ طلاق روستایی و یک هزار و ۶۹ طلاق شهری نیز به ثبت رسیده است.

وی گفت: تغییر ۴۹۵ نام خانوادگی، تغییر ۲۷۱ نام و ۱۶ هزار و ۷۹۱ استعلام از سایر دستگاه‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته این نهاد از ابتدای امسال تاکنون است.

کد خبر 5576981

منبع: مهر

کلیدواژه: ثبت احوال استان مرکزی شناسنامه علیرضا قبادی هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین دولت سیزدهم آمار کرونا گناوه آبرسانی ابتدای امسال استان مرکزی ثبت رسیده یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، محور کرج - چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) به دلیل ادامه عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ مسدود است.

لذا تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6090652

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است