Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار بوشهر در این آیین گفت: از این شمار ۱۰ پروژه آغاز عملیات اجرایی و پنج طرح نیز به بهره برداری می‌رسد.

حسین حیدری افزود: در کمتر از یکسال فعالیت مدیریت جدید شهرداری بوشهر در همراهی با شورای اسلامی ششم این شهر، از مهر ماه سال گذشته تاکنون ۲۶۶ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف شهرداری و خدمات شهری بوشهر سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرساخت های فرسوده زیبنده بوشهر نیست

شهردار بوشهر اذعان کرد: بسیاری از زیرساخت‌های شهری این بندر فرسوده و حتی نابود شده است و این وضعیت زیبنده مردم این شهر نیست.

وی اظهار کرد: مردم انتظار دارند که خدمت رسانی و افتتاح و اجرا شدن پروژه‌های شهری محدود به مناسبت‌هایی خاص نباشد بلکه در زمانبندی ۱۲ ماهه شاهد بهبود وضعیت شهر باشند و تلاش می‌شود با اقدامات مناسب امید را به آنها برگردانیم.

حیدری با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی خدمات شهرسازی شهرداری با عنوان صفا رایانه، گفت: این سامانه علاوه بر تسهیل خدمت‌رسانی به مردم برای دریافت مجوزهای مربوط به این حوزه، نقش بسیار موثری نیز در جلوگیری از فساد و زد و بندهای اداری دارد.

شهردار بوشهر با بیان اینکه مشکلات پیش آمده در ابتدای اجرای این سامانه موقتی است و بزودی رفع می‌شود، از شهروندان بوشهر خواست برای دست یافتن به خدمات سریع و آسان با استفاده از سامانه صفا رایانه صبوری کنند و به شهرداری فرصت بدهند.

ضرورت همکاری دستگاه‌های مرتبط با خدمات زیربنایی با شهرداری بوشهر

وی ادامه داد: برخی از دستگاه‌ها چنانکه باید با شهرداری همکاری نمی‌کنند و این امر در حفاری‌های دستگاه‌های مختلف بسیار نمود یافته و برخی معابر شهری به دنبال زیرسازی نامناسب پس از حفاری دستگاه‌ها وضعیت اسف‌باری پیدا کرده است.

حیدری تاکید کرد: تعامل و همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با خدمات شهری لازمه موفقیت در مدیریت شهری است و برای بهبود وضعیت همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند.

شهردار بوشهر گفت: شهرداری با شورای شهر ششم بوشهر به عنوان مجموعه‌ای جهادی و انقلابی، برای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در تعامل ۱۰۰ درصدی قرار دارد.

وی افزود: در شرایط حساس کنونی جامعه خدمت به مردم  و ایجاد امید در آنها جهاد اکبر است.

ضرورت آزاد سازی بخشی از اراضی پایگاه‌های نظامی و تعیین تکلیف زمین‌های وقفی

شهردار بوشهر گفت: از دستگاه‌های نظامی و انتظامی شهر بوشهر انتظار است نسبت به عقب نشینی از بخش کوچکی از اراضی در اختیار خود اقدام کنند چرا که این اقدام نفس این شهر را باز می کند.

 حیدری افزود: علاوه بر این ده‌ها هکتار زمین موقوفه در این شهر وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

وجود ۱۴ محله کم برخوردار زیبنده بوشهر نیست

فرماندار بوشهر با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت‌های استان و شهرستان بوشهر برای توسعه، گفت: وجود ۱۴ محله کم برخوردار زیبنده شهر بوشهر نیست رفع این مشکلات باید تدبیر شود.

صالح رحیمی افزود: بخشی از شهر بوشهر به عنوان مرکز این استان هنوز به شبکه فاضلاب شهری متصل نیست و امکانات آن در بخش سلامت " اسف بار و مصیبت زده" است.

وی ادامه داد: امروز بالاترین میزان وفاق و همدلی میان مجموعه مدیران دولتی، شهرداری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شکل گرفته است که نتیجه بخش خواهد بود.

رحیمی اظهار کرد: امید است در پایان دولت مردمی آیت الله رئیسی تحولات بزرگی در استان بوشهر رخ دهد به گونه‌ای که راه‌آهن تکمیل شود و در بخش درمان نیاز نباشد مردم بوشهر برای درمان خود به استان های همجوار سفر کنند.

فرماندار بوشهر با اشاره به اراضی در اختیار ارگان‌های نظامی در بندر بوشهر، اعلام کرد: پیشنهاد و مقرر شده است که نیروی هوایی ارتش از بخشی از اراضی در اختیار عقب نشینی داشته باشد و این زمین برای تقویت بخش گردشگری اختصاص یابد که در صورت تحقق تحول بزرگی است.

معاون خدمات شهری شهرداری بوشهر در پاسخ به درخواست معاون عمرانی استاندار بوشهر مبنی بر نام‌گذاری معابر شهر به نام نامداران این بندر، اعلام کرد: سردیس مفاخر این شهر از جمله عبدالکریم مشایخی، ایرج نبی پور و سید جعفر حمیدی ساخته شده و قرار است در ورودی خیابان‌های به نام خودشان، نصب شود.

 در این آیین آسفالت ۱۴ هزار متر معابر شهری، کفسازی و جداره دهکده گردشگری، بهسازی پیاده رو پشت پارک بانوان، بهسازی معابر محله بهبهانی و اصلاح هندسی رفوژ و مناسب سازی گذرهای عابر پیاده منطقه یک افتتاح شد و ۱۰ پروژه شامل پیاده روهای پارک سیادت، پارک محله‌ای کوی دواس، جایگاه مسقف آرامستان وادی و الرحمه و فضای سبر حد فاصل تنگ‌های دوم و سوم اجرایی شد.

برچسب‌ها بوشهر هفته دولت افتتاح طرح شهرداری بوشهر مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته دولت افتتاح طرح بوشهر هفته دولت افتتاح طرح شهرداری بوشهر مدیریت شهری شهرداری بوشهر شهردار بوشهر دستگاه ها شهر نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان