Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری در بازدید از منطقه ۱۷ شهرداری تهران با شهروندان منطقه دیدار و به همراه رضا شنگی شهردار منطقه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان که غالبا در خصوص عدم رفع مشکلات ناشی از حریم راه آهن شکایت داشتند، قرار گرفت.

سروری در این ملاقات ضمن تایید با اشاره به سوابق پیگیری این موضوع قول مساعد داد تا هم از طریق شورا و هم شهرداری با پیگیری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط هر چه سریعتر به راه حل مناسبی جهت رفع این معضل دست پیدا کنند

نایب رئیس شورا در ادامه ضمن بازدید از معاونت‌ها و واحدهای مختلف منطقه از روند خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع جویا شد و از همه کسانی که در خدمات رسانی به شهروندان ایفای نقش می‌کنند قدردانی کرد و اظهار داشت: ما خود را باید خادم مردم بدانیم و برای بر طرف کردن مشکلات آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سروری درحاشیه بازدید با اشاره به مشکلات منطقه، گفت: یکی از مشکلات منطقه، سوله‌های رها شده در مسیر راه آهن است که محلی برای معتادین متجاهر شده است و همچنین مسیرعبور زیر گذرهای راه آهن که این اماکن نیز در شب محلی برای پاتق معتادان شده است بنابراین از شهردار منطقه خواسته شد تا این معضلات را با راه کارهای عملیاتی مرتفع کند تا شهروندان منطقه احساس آرامش داشته باشند.

پرویز سروری در ادامه به همراه شهردار منطقه در منزل پدر شهید علی علیشاهی که در جزیره ام الرصاص در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت رسیدن حضور یافت و بر تکریم و احترام خانواده‌های شهدا که، ولی نعمتان کشور هستند تأکید کرد و گفت: ما به عنوان مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران باید به گونه‌ای عمل کنیم تا هم شهدا و هم خانواده معزز آن‌ها از عملکرد ما راضی باشند.

نائب رئیس شورا در پایان با حضور در جمع شورای معاونین و معتمدین محلات، گفت: خوشبختانه شهردار منطقه و مسئولین در این منطقه بر جلسات مستمر با معتمدین منطقه تاکید دارند تا با محوریت همه مردم مشکلات نواحی مرتفع شود و ما به عنوان شورای ششم دغدغه‌ای که در این دوره به دنبال آن هستیم این است که مشکلات شهروندان را تا حد امکان کاهش دهیم و رضایت آن‌ها را به نحو مطلوبی جلب کنیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نایب رئیس شورای شهر قطار نماینده شهردار منطقه راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ فاطمه منعمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هرگاه طرح سوالی از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری می شویم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای ثبیت جایگاهش شبیه است.

وی افزود: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورا از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالبتر است.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری اشاره کرد و افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر کرج منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود اما با اینگونه انتصابات سیاسی ، قطعاً منجر به تاخیر در اجرای پروژه یا اجرای با سطح کیفیت نامتعارف می گردد لذا تاکید دارم شهردار کرج به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضا شورای اسلامی شهر است و در جهت اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان است، گام بردارد.

فاطمه منعمی افزود: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضا است؟

فاطمه منعمی در خاتمه افزود: جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالتی در جابجایی‌های مدیران ندارند اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد و ادامه داد: رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899875

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی