Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:29:54 GMT

بررسی نظریه‌های روابط بین‌الملل در مدرسه تابستانه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۱۲۰

بررسی نظریه‌های روابط بین‌الملل در مدرسه تابستانه

انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مدرسه تابستانه «نظریه‌های روابط بین‌الملل» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «مکتب واقع‌گرایی با تاکید بر آراء جان مرشایمر»، «بنیادهای لیبرالی در مطالعات روابط بین الملل»، «مکتب انگلیسی با تاکید بر آراء هدلی بول»، «سازه‌انگاری در روابط بین الملل»، «جامعه‌شناسی تاریخی در روابط بین‌الملل با تاکید بر آراء جورج لاوسن» و «رویکردهای غیرغربی در روابط بین الملل» محورهایی است که در دوره به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سعید شکوهی (استادیار روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی)، 12 شهریور ساعت 20 درباره موضوع «مکتب واقع‌گرایی با تاکید بر آراء جان مرشایمر» صحبت خواهد کرد.

دکتر محمد منوری (دانشیار روابط بین‌الملل دانشگاه خوارزمی)، 13 شهریور ساعت 20 با موضوع «بنیادهای لیبرالی در مطالعات روابط بین الملل»سخنرانی می‌کند.

«سازه‌انگاری در روابط بین الملل»، موضوع سخنرانی دکتر سید احمد فاطمی نژاد (استادیار روابط بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد) در 14 شهریور ساعت 20 خواهد بود.

دکتر مهدی زیبایی (استادیار روابط بین‌الملل دانشگاه بین‌المللی امام خمینی)، 16شهریور ساعت 20، درباره «جامعه‌شناسی تاریخی در روابط بین‌الملل با تاکید بر آراء جورج لاوسن» صحبت می‌کند.

آخرین برنامه این مدرسه، 17 شهریور ساعت 20 با موضوع «رویکردهای غیرغربی در روابط بین الملل» و سخنرانی دکتر روح‌الامین سعیدی (استادیار روابط بین‌الملل دانشگاه امام صادق (ع) ) برپا می‌شود.

این برنامه با همکاری اتحادیه‌ انجمن‌های علمی دانشجویی علوم سیاسی، انجمن علمی روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبایی، انجمن‌های علمی علوم سیاسی دانشگاه شیراز، دانشگاه تبریز، دانشگاه علامه طباطبایی، و دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @bbita_moradi پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط بین المللی روابط بین الملل تاکید بر آراء شهریور ساعت 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: برنامه های هفته معلم از ۱۲ اردیبهشت با شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می شود.

موسوی ، برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی با حضور معلمان خلاق ،ایثارگر و فداکار، تهیه مستند و کلیپ از برنامه های خودجوش دانش آموزان برای تکریم منزلت معلمان خود در مدارس و تهیه تیزر از افراد شاخص علمی ،ورزشی،فرهنگی،اجتماعی و نخبه را از جمله برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: نواختن زنگ سپاس معلم، دیدار با خانواده های معلمان شهید، جانباز و ایثارگر، سخنرانی مدیرکل و روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ،برپایی میز خدمت و تجلیل از معلمان بخش دیگری از برنامه های هفته معلم است.

وی از اجرای ۲۸ برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و نشست خبری با اصحاب رسانه خبرداد وگفت:اختصاص یک برنامه تلویزیونی به مدرسه تحولی استان برای اطلاع خانواده ها و الگوگیری مدیران مدارس نیز پیش بینی شده است.

موسوی همچنین، تهیه کلیپ از خاطرات اقشار مختلف مردم از قبیل ،مسئولان، هنرمندان یا سرایداران مدرسه در خصوص مدرسه و معلم در این هفته را،از کارهای جالب توجه عنوان کرد.

موسوی تاکید کرد: فعالیتهای روابط عمومی شهرستانها ومناطق در هفته معلم ارزیابی و روابط عمومی های برتر معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • ماهگرد ششم تهران