Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، صبح امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت، رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، سردار فضل اله کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و جهادگران در دانشگاه امام(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فضل اله کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در این مراسم اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر تابلوی خدمت صادقانه، شهید بابایی الگو و اسوه ای برای تمام اقشار جامعه در فروتنی و اخلاق و خدمت رسانی و انسانیت و شهید لشکری انسان عزیز اسوه مقاومت و صبر برای جوانان و همه اقشار جامعه هستند.

وی افزود: ده درصد شهدای استان مربوط به بسیج ادارات است و این نشان از نقش موثر بسیجیان و ادارات ما است‌.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور عنوان کرد: بسیج ادارات در سطح کشور در ۶۸۰ حوزه مقاومت و ۹۱۰۰ پایگاه ادارات مشغول خدمت رسانی است و کارمندان در تراز انقلاب و پیروی از شهدا با خدمت رسانی صادقانه به مردم به معنای واقعی میز اداره را میز خدمت کنند.گ، این نیز کاری جز تسهیل مشکلات مردم ندارد. 

سردار کفیل اظهار کرد: میز خدمت نمادی از خدمتگزاری است و اینکه مدیر و کارمند به عنوان یک طبیب در محل خدمت حضور می یابند و با مردم چهره به چهره می شوند و این نکته را به ظهور می رساند که مردم ولی نعمت هستند.

وی اضافه کرد: در همین سه ماهه اول سال ۸ هزار میز جهادی خدمت برگزار شد و مدیران مختلفی حضور یافتند تا به مردم پاسخ دهند و رضایتمندی گسترده ای در بین مردم داشته است.

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تصریح کرد: ۱۳۸۰ گروه جهادی در سطح کشور در حال خدمت رسانی هستند که امروز عملیات خود را با دستور رییس بسیج مستضعفین آغاز می کنند. 

وی اضافه کرد: واحد‌های تعطیل استان قزوین با همین میز تخصصی گروه های جهادی به چرخه تولید بازگشتند و برکات زیادی از برگزاری میز عمومی و تخصصی خدمت نصیب جامعه شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میز خدمت خدمت رسانی میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن