Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، یک مجله آمریکایی گزارش داده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدت‌ها لاف می‌زده که از امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه اطلاعاتی دارد که می‌تواند به وجهه وی آسیب بزند.  

«رولینگ استون» به نقل از منابع مطلع گزارش داد ترامپ جزئیاتی در خصوص اقدامات غیر اخلاقی مکرون را برای دستیارانش به شوخی بازگو می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، اخیراً اف‌بی‌آی در تفتیش عمارت ترامپ در فلوریدا فایلی با عنوان «اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه» را یافته است.  

به گزارش «بیزنس اینسایدر»  دونالد ترامپ سال‌ها برای دستیارانش لاف می‌زده که از مکرون آتو دارد. دو منبع مطلع گفتند که ترامپ چه در زمان حضورش در کاخ سفید و چه بعد از آن درباره زندگی خصوصی مکرون شایعه‌پراکنی می‌کرده است. به گفته این منابع، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفته که این اطلاعات رسواکننده درباره مکرون را از طریق اطلاعاتی که به وی ارائه می‌شده، دریافت کرده است.  

یکی از این منابع گفت که ترامپ توضیح نداده چه چیزی درباره مکرون می‌داند و افزود همین مسئله تشخیص این که آیا وی چرند می‌گوید را سخت می‌کند. طبق این گزارش، مشخص نیست که آیا ترامپ اصلاَ اطلاعاتی درباره مکرون داشته، با این حال یک پرونده با عنوان اطلاعات درباره رئیس‌جمهور فرانسه در میان اسنادی بوده که در جستجوی اف‌بی‌آی از عمارت وی کشف شده است.  

«جنیفر پالمیری» دستیار سابق هیلاری کلینتون هفته گذشته گمانه‌زنی کرد که این فایل می‌تواند انتشار شایعات با مقاصد سیاسی باشد.

به نوشته بیزنس اینسایدر، ترامپ و مکرون در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ روابط پرتنشی داشتند. در حالی که ترامپ در سال ۲۰۱۷ ادعا می‌کرد که روابط عالی با مکرون دارد، پس از تهدید مکرون به حذف وی  از اعلامیه مشترک گروه هفت در سال ۲۰۱۸ این موضوع به سرعت برملا شد.  

مکرون کوشید در سال ۲۰۱۹ روابط را ترمیم کند و گفت که «درخت دوستی» جدید برای کاشت در کاخ سفید می‌فرستد، گرچه این اقدام هم چندان تاثیرگذار نبود. در دسامبر سال ۲۰۱۹ ترامپ به شدت از مکرون به دلیل اظهارات «بسیار بسیار زننده» در حاشیه نشست سران ناتو انتقاد کرد. «استفانی گریشام» دستیار سابق ترامپ هم در کتاب خود نوشت که رئیس‌جمهور سابق آمریکا به صورت خصوصی مکرون را بی‌عرضه توصیف کرده بود.

کد خبر 701803 منبع: فارس برچسب‌ها فرانسه - امانوئل مکرون دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرانسه امانوئل مکرون دونالد ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!

ترامپ به اعتراضات حمایت از فلسطین در تجمعات دانشجویی اخیر در آمریکا واکنش نشان داد و خواستار توقف آن شد.   به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» به تجمعات اخیر حمایتی از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا پرداخت.   به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، وی در یک مطلب که در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»   این مطلب در حالی منتشر شده که تعدادی از دانشجویان در جریان اعتراضات سراسری به اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه دستگیر شده‌اند.   همچنین این گفته‌ها در حالی مطرح شده که ترامپ در مطلبی دیگر به «جو بایدن حقه باز» پرداخته و او را بدترین رئیس‌جمهور در تاریخ ایالات متحده توصیف کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه واکنش عباس عبدی به اعتراضات دانشجویان در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان پخته نمی‌شود نقشه جهانی اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی (+عکس)

دیگر خبرها

  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی