Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:25:03 GMT

سیر تا پیاز آموزش زبان روسی با ایران کمبریج

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۲۸۳

سیر تا پیاز آموزش زبان روسی با ایران کمبریج

زبان روسی یکی از زبان‌هایی است که یادگیری آن کمی دشوار است، اما با انتخاب منابع خوب، استفاده از روش‌های نوین یادگیری می‌توان در مدت زمان کوتاهی به سطح متوسط مکالمات زبان روسی تسلط پیدا کرد. در صورتی که زبان‌آموز به صورت مداوم تمرین و تلاش داشته باشد در عرض یک سال و نیم می‌تواند به زبان روسی کاملا مسلط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از ایران کمبریج، در این مطلب  قصد داریم در مورد سیر تا پیاز آموزش زبان روسی صحبت کنیم تا بلکه بتوانیم مسیر یادگیری این زبان را برای زبان آموزان هموارتر سازیم. در ادامه‌ی متن ایران کمبریج را همراهی کنید.

دلایل یادگیری زبان روسی

در دنیای امروزی دو زبانه بودن یکی از چالش برانگیزترین موضوعات است. یادگیری یک زبان دوم دنیای شما را بزرگ‌تر خواهد کرد و می‌تواند زندگی شما را متحول کند.

زبان روسی یکی از زبان های پرکاربرد در سطح جهان است و هفتمین زبانی است که بیشترین گوینده را در کره‌ی زمین به خود اختصاص می‌دهد. در حال حاضر 280 میلیون نفر در جهان می‌توانند به زبان روسی صحبت کنند. با یادگیری زبان روسی فرصت‌های تحصیلی، شغلی شما افزایش می‌یابد، می‌توانید دوستان جدیدی پیدا کنید، به کشور روسیه سفر کرده و ماجراجویی کنید.

روش‌های یادگیری زبان روسی

برای یادگیری و آموزش زبان روسی باید روش‌هایی را برگزینید که یادگیری این زبان را برای شما جذاب‌تر و راحت‌تر کند. در ادامه در مورد روش‌های یادگیری زبان روسی اطلاعات بیشتری ارائه می‌دهیم.

1-کلاس‌های حضوری یا آنلاین آموزش زبان روسی

یکی از مطمئن‌ترین روش‌های یادگیری زبان روسی، یادگیری این زبان به همراه یک استاد یا مربی است. آموزشگاه‌های زیادی مانند ایران کمبریج دوره‌های مبتدی و تخصصی آموزش زبان روسی را به صورت حضوری و آنلاین به برگزار می‌کنند، زبان آموزان می‌توانند با مراجعه به این آموزشگاه‌ها در کنار اساتید حرفه‌ای، زبان روسی را یاد بگیرند.

2-کتاب‌های خودآموز آموزش زبان روسی

کتاب‌های خودآموز آموزش زبان روسی بسیار متنوع هستند. این کتاب‌ها اصطلاحات، لغات پرکاربرد و گرامر زبان روسی را آموزش می‌دهند. زبان آموزان می‌توانند متناسب با نیاز و سطح تسلط به زبان روسی بهترین کتاب‌های خود آموز را برای یادگیری این زبان انتخاب کنند.

3-سی‌دی های آموزش زبان روسی

سی‌دی‌های آموزشی برای یادگیری زبان روسی در زمان کوتاه کاربرد دارند. این سی‌دی‌ها هزینه‌ی چندانی ندارند و تقریبا همه‌ی افراد می توانند آن‌ها را تهیه کنند.

 4- نرم‌افزارهای آموزش زبان روسی

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و ورود گوشی‌های هوشمند به بازار استفاده از نرم افزارهای آموزشی رایج شده است. شما می‌توانید به راحتی این نرم‌افزارها را روی گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده کنید.

اقدامات مورد نیاز برای یادگیری سریع زبان روسی

برای یادگیری زبان روسی در مدت زمان کوتاه، لازم است یکسری گام‌های مفیدی بردارید.

یادگیری لغات، کلمات و اصطلاحات پرکاربرد زبان روسی یادگیری الفبای زبان روسی و تلفظ آن‌ها خواندن متن‌های روسی و یادگیری کلمات و لغات بیشتر یادگیری کلمات و لغات با ریشه‌ی فارسی یا انگلیسی یادگیری گرامر و دستور زبان مهم در زبان روسی قرار گرفتن در محیط یادگیری با اقداماتی مانند سفر به روسیه، عضویت در انجمن‌های روسی و صحبت کردن با افراد مختلف روسی زبان آموزش زبان روسی

برای موفقیت در آموزش زبان روسی لازم است به یکسری از اعمال تمرکز داشته باشید.

1-تمرکز روی صحبت کردن به زبان روسی

صحبت کردن به زبان روسی در یادگیری این زبان از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می‌توانید با یادگیری چند کلمه و جملات کاربردی به این زبان صحبت کنید.

2-مرور جملات ساده و یادگیری دستور زبان

بعد از صحبت کردن به زبان روسی، یادگیری دستور زبان را شروع کنید و در مکالمات روزانه خود از این دستور زبان استفاده کنید. این کار یادگیری گرامر را برایتان آسان‌تر خواهد کرد.

3-تمرین و تکرار روزانه

تمرین و تکرار روزانه در یادگیری زبان دوم مانند زبان روسی تاثیر زیادی دارد. تمرین و تکرار روزانه ده دقیقه روند یادگیری شما را سریع تر خواهد کرد.

4-پیدا کردن افراد روسی زبان

یکی از گام های موثر برای یادگیری زبان روسی پیدا کردن دوستان روسی زبان است. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی با این افراد صحبت کرده و زبان روسی خود را تقویت کنید.

5-استفاده از رسانه های روسی

تماشای فیلم‌ها، ویدئوها و سریال‌های روسی و گوش دادن به اخبار می‌تواند در یادگیری این زبان تاثیر به سزایی داشته باشد.

سخن پایانی

در این مطلب سیر تا پیاز آموزش زبان روسی را به شما توضیح دادیم. برای یادگیری زبان روسی می‌توانید به صورت حضوری به آموزشگاه ایران کمبریج مراجعه کرده و یا در کلاس آنلاین زبان این آموزشگاه شرکت کنید. علاوه بر این شما می‌توانید با کمک کتاب‌های خودآموز، سی‌دی ها و نرم افزارهای آموزشی زبان روسی را یاد بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش زبان خارجی زبان روسی برای یادگیری زبان روسی یادگیری این زبان آموزش زبان روسی شما می توانید ایران کمبریج زبان روسی زبان روسی کتاب های خود زبان روسی دستور زبان صحبت کردن سی دی ها کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر یکشنبه در حاشیه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران که با حضور مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای اصلی این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت سلامت، آموزش و اوقات فراغت دانش آموزان از محورهای مهمی است که باید نسبت به آنها توجه ویژه صورت بگیرد اظهار کرد: خوشبختانه در این جلسه موارد مطروحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

جوهری از اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان خبر داد و گفت: برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان کار بسیار حجیم و سنگینی است که در صدد هستیم، با تدابیر مأخوذه این امر به بهترین شکل ممکن در استان تهران برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با بیان اینکه تأمین مسکن معلمان عزیز یکی از مهم‌ترین مباحثی است که باید به آن پرداخته شود، افزود: برای کمک به معلمان در حوزه تأمین مسکن، تصمیماتی در اداره کل آموزش و پرورش استان تهران گرفته شده که طی آن با همکاری سایر دستگاه‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

وی به اجرای طرح ابتکاری «بازی یادگیری» در مدارس استان تهران اشاره و عنوان کرد: این طرح از سال گذشته در برخی شهرستان‌های استان تهران در حال اجرایی است که طی آن برخی از کلاس‌ها در ساعات خاصی به بازی دانش آموزان اختصاص پیدا می‌کند و مقرر شد که با هماهنگی شورای برنامه ریزی و با اعتبارات آموزش و پرورش این طرح تداوم داشته و در همه مناطق عملیاتی شود.

معاون استاندار تهران با تاکید بر سلامت دانش آموزان بیان کرد: با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی موضوع «مکمل یاری» و «آهن یاری» و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌ای این طرح دنبال و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

کد خبر 6091432

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)