Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: شهید رجایی روش، منش و سبک خاصی از مدیریت، اخلاق مداری و ساده زیستی را الگو کرد که باید میزان و محک سنجش مدیران ما در شرایط کنونی باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ رزمایش سراسری اعزام گروههای جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین روز سه شنبه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان ، سردار کفیل مسئول بسیج ادارات، سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی، اعلایی استاندار، کبیری معاون سیاسی سردار آتانی فرمانده سپاه استان، رجحانی معاون عمرانی استانداری، مدیران دستگاههای اجرایی و خانواده شهدا و بسیجیان ادارات در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی اعلایی در این  همایش گفت: امروز که افتخار خدمتگزاری در استان را داریم مراتب افتخار و بالندگی خود را در هفته دولت اعلام می کنیم و شهید رجایی را ستاره شاخص و راهنمای اصولی با سبک عملکردی و منش رفتاری ویژه ای معرفی م ی کنیم  که باید آن را الگو قرار دهیم.

وی افزود: قزوین انسانهای شاخص و فراملی متعددی دارد و در جنگ و پشتیبانی از آن و نیز دفاع از حرم بخوبی درخشیده است.

اعلایی تصریح کرد : شهید رجایی در منش و رفتار و مدیریت صاحب سبک جدیدی است که باید مدیران با آن ارزیابی شوند.

استاندار قزوین یادآورشد: شهید رجایی باید میزان و محک سنجش مدیران ما در شرایط کنونی باشد و در زمانی که ساده زیستی عادی بود این شهید الگویی بی نظیر و ماندگار در منش و رفتار و ساده زیستی محسوب می شد.

وی گفت: توجه شهید رجایی و بابایی به جایگاه شهید نگاه دیگری داشتند و رجایی در وصیتنامه یک سوم دارایی خود را به بنیاد شهید می بخشد و ر وح بلند خود را نشان می دهد.

اعلایی یادآورشد: شهادت مرگ تاجرانه و حسابگرانه است و کسانی که این راه را برگزیده اند به ن وعی حسابگرت رین  و سودآورترین افرا د بوده اند و ما نیز باید بپذیریم که شهدا در معامله با خدا نفع خود را برده اند و پرونده خود را با سود بسته اند و ما هم  باید از آن ها یا دبگیریم و آخرت خود را با خدمت صادقانه تضمین کنیم. 

اعلایی یادآورشد:  یک سال از روی کار آمدن دولت گذشت و باید منصفان تایید کنند که دولت سیزدهم در مسیر وعده های خود حرکت می کند و اتفاقاتی که در سطح ملی رخ می دهد بیانگر این است که مردم به ک ارها امیدوارتر شد ه اند.

استاندار قزوین بیان کرد: مردمی سازی دولت در حال محقق شدن است و توجه به مردم و منافع اصلی آنها و حل مشکلات بهداشت، درمان و خدمت رسانی بارز و آشکار شده است‌.

وی اظهارداشت: کسانی که در انتخابات این  دوره به تغییرات مدیریت امیدوار بودند امروز در یک سال می بینند که این پویایی و تغییر در حال انجام است و آینده خوبی در انتظار مردم خواهد بود.

اعلایی تصریح کرد: تعاملی که در همه حاکمیت وجود دارد ارزشمند است و امروز با برپایی میز خدمت که سپاه و بسیج آن را با کمک همین مدیران برپا کرده اند شاهد وحدت و انسجام مدیران هست یم مکه موفقیتها را بیشتر کرده است.

در  ادامه از خانواده های شهید کارمند استان قزوین تجلیل شد.

استان قزوین 63 شهید کارمند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. 

انتهای پیام 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، همزمان با گرامیداشت روز معلم مهندس حسین زاده شهردار گناباد به همراه جمعی از مدیران شهرداری و در حضور معاونین و مدیران آموزش و پرورش گناباد به پاس زحمات و همکاری مجموعه هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور با مجموعه مدیریت شهری از مدیران و معلمان این دبیرستان تقدیر نمود.

شایان ذکر است معلمین و دانش آموزان هنرستان فنی و حرفه ای عباس‌پور در واحد تاسیسات در بحث تولید سطل های زباله با شهرداری گناباد همکاری نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902050

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین