Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:39:55 GMT

افتتاح ۲۰ طرح دستاورد هفته دولت در پاسارگاد فارس + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۰۵۷

افتتاح ۲۰ طرح دستاورد هفته دولت در پاسارگاد فارس + فیلم

‍‍‍‍‍‍

فرماندار شهرستان پاسارگاد فارس روز سه‌شنبه با اظهار اینکه در هفته دولت فرصت مناسبی است که عملکرد دولت را برای مردم بیان کنیم، در بیان طرح‌های افتتاح شده به مناسبت هفته دولت در این شهرستان گفت:  احداث آموزشگاه ۶ کلاسه ابولوردی در بخش پاسارگاد، آموزشگاه سه کلاسه اکبرآباد در بخش مرکزی، بهسازی روستایی در قالب ۱۹۴ طرح  توسط بنیاد مسکن، احداث  سه واحد مسکن روستایی و  سه واحد مسکن شهری توسط کمیته امداد، احداث خانه جوان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، احداث شبکه روشنایی معابر و جدول گذاری در شهرک صنعتی و ساختمان اداری شهرداری سعادت شهر از جمله طرح های افتتاح شده به این مناسبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی علی‌پور روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، افزود: طرح کنار گذر و تعمیرات پل قصردشت، بهسازی راه معابر روستایی توسط بنیاد مسکن در ۶ روستا، مسکن مهر بهزیستی که با افتتاح آن  ۲۰ نفر از مد جویان صاحب خانه شدند، تعریض پل مبارک آباد پاسارگاد که یکی از نقاط حادثه خیز بود، بره پرواری و تولید گوشت قرمزبرای امنیت غذایی توسط  بخش خصوصی،  گلخانه روستای اکبرآباد با  پنج هزار مترمربع مساحت، گلخانه روستای دهنو با  ۱۰  هزارمترمربع ، احداث باغ گردشگری توسط بخش خصوصی در بخش مرکزی از دیگر طرح هایی است که با حضور استاندار فارس به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادتشهر در ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز واقع است.

برچسب‌ها هفته دولت کمیته امداد امام خمینی بنیاد مسکن پاسارگاد فارس پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کمیته امداد امام خمینی بنیاد مسکن هفته دولت کمیته امداد امام خمینی بنیاد مسکن پاسارگاد فارس هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس