Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@13:09:59 GMT

افتتاح 4 طرح برق‌رسانی در سرخه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۲۵۵

افتتاح 4 طرح برق‌رسانی در سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، ظهر امروز در هفتمین روز از هفته دولت، چهار طرح عمرانی برق‌رسانی با اعتباری به مبلغ 14 میلیارد و 515 میلیون ریال در سرخه افتتاح شد.

طرح احداث شبکه فشارمتوسط هوایی حدفاصل شرکت پودر سنگسر تا ورودی روستای صوفی‌آباد با اعتبار سه میلیارد و 160 میلیون ریال افتتاح شد.

طرح توسعه سه هزار و 670 متر شبکه فشارمتوسط هوایی از خروجی پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی سرخه با صرف اعتباری به مبلغ هشت میلیارد و 70 میلیون ریال، به عنوان طرح‌های افتتاحی هفته دولت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح بهینه‌سازی یک هزار و 700 متر شبکه سیمی روستای امامزاده عبدالله (ع) و تبدیل آن به کابل خودنگهدار با اعتبار دو میلیارد و 40 میلیون ریال و همچنین طرح احداث شبکه فشار متوسط هوایی جهت رینگ فیدر ایج با مبلغ یک میلیارد و 254 میلیون ریال از جمله طرح‌های افتتاحی به شمار می‌روند.

این طرح‌ها در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی شهرستان سرخه که با حضور استاندار سمنان، امام جمعه، فرماندار سرخه و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان همراه بود، به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته دولت برق رسانی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد گزارش های اولیه از سرنگونی یک هواپیما بر فراز حریم هوایی استان صعده در شمال یمن حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برخی منابع خبری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کردند نیروی های مسلح یمن یک پهپاد MQ9 آمریکا را در آسمان شهر صعده یمن سرنگون کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این سومین پهپاد سی میلیون دلاری آمریکایی هست که بدست انصارالله سرنگون می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لاشه هواگردی که در حریم هوایی یمن، استان صعده، توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفت و سرنگون شد.

 

   

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن