Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@13:59:43 GMT

البرز نیازمند پارک تخصصی مادر و کودک است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۴۱۶

البرز نیازمند پارک تخصصی مادر و کودک است

زهرا قدیمی گفت: قول احداث بوستان تخصصی کودک و مادر توسط شهرداری کرج قابل تامل است، امیدواریم بتوانند پارکی را در شان مادر و کودک البرزی بسازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا قدیمی، کارشناس مدیریت شهری و از مدرسین دانشگاه آزاد کرج در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: استان البرز از نداشتن پارک تخصصی مادر و کودک رنج می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی بررسی‌هایی که در بین مسئولین شهری البرز انجام شد، قرار بود تا پایان شهریورماه سال جاری نخستین پارک تخصصی مادر و کودک در کرج به بهره برداری برسد.   قدیمی افزود: این پارک خدماتی را به مادران، کودکان، زنان سالمند، زنان باردار و افراد دارای معلولیت ارائه می دهد.   این کارشناس تصریح کرد: امروز، مادران و کودکان البرزی مکانی که بتوانند یک روز کامل را با همدیگر بگذارنند و نیازهای مادر و کودک در آن محیط  تامین شود را ندارند.   وی گفت: پارک های تخصصی کودک و مادر در کشورهای پیشرفته دنیا تثبیت شده است و به همه نیازهای این دو پاسخ می دهد.   قدیمی بیان کرد: قول احداث بوستان تخصصی کودک و مادر توسط شهرداری کرج قابل تامل است، اما امیدواریم برای احداث این پارک از الگوهای موفق استفاده کنند و بتوانند پارکی را در شان و جایگاه مادر و کودک البرزی بسازند.   این مدرس دانشگاه افزود: مسئولین نباید فقط به دنبال تاسیس این مرکز تخصصی باشند بلکه باید به دنبال تامین نیازهای مادر و کودک باشند تا بتوانند در فضای حقیقی ساعات خوشی را در کنار یکدیگر بگذرانند.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مادر و کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • پرچمداران قدیمی ترین مسابقه خودروهای اسپرت جهان (فیلم)
  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است