Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون سونی x85j یکی از محصولات پرفروش برند معتبر سونی در ایران است که با بازخورد بسیار خوبی بین کاربران همراه بوده است. این محصول سونی در چهار اندازه 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ در بازار موجود است که هر فرد متناسب با کاربری خود و متراژ محیط استفاده از تلویزیون، اندازه صفحه نمایش محصول را انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

طراحی بی‌نظیر این مدل تلویزیون سونی از دلایل اصلی انتخاب آن است. ظاهر تلویزیون سونی x85j با هر سلیقه‌ای هم‌خوانی دارد و نقش موثری را در ایجاد دکوراسیونی شیک و مدرن ایفا می‌کند. زیبایی این محصول و قابلیت‌های هوشمند کاربردی آن، این تلویزیون را به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل کرده است. در این مقاله به معرفی دلایل انتخاب این محصول سونی توسط کاربران ایرانی می‌پردازیم.

 

 

مشخصات مهم تلویزیون سونی x85j

کیفیت تصویر این تلویزیون سونی 4K است و صفحه نمایش دستگاه به نور پس‌زمینه مجهز است که به روشنایی کامل صفحه نمایش کمک می‌کند. رزولوشن تصویر در این محصول سونی معادل 3840x2160 است که وضوح تصویر را به اندازه زیادی افزایش می‌دهد. سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون جذاب نیز از جمله عوامل موثر در محبوبیت این محصول است.

در این بخش به 5 دلیل محبوبیت تلویزیون سونی x85j در ایران اشاره می‌کنیم.

1. طراحی فوق‌ العاده بدنه محصول

بدنه این محصول ظاهر بی‌نقصی دارد که در زیبایی محیط نقش اساسی ایفا می‌کند. رنگ بدنه و رنگ قاب صفحه نمایش مشکی است. در دو طرف این تلویزیون پایه‌هایی تعبیه شده که رنگ آنها نیز مشکی است و قابلیت تنظیم دارند. پایه‌های این محصول را می‌توان استفاده نکرد و تلویزیون را به منظور زیبایی دکوراسیون یا خلوت شدن محیط، روی دیوار نصب کرد.

 

 

پایه نگهدارنده تلویزیون سونی x85j

 

 

جالب است بدانید که در قسمت پشت دستگاه شیارهایی واقع شده که محل قرارگیری کابل‌های مختلف تلویزیون است. این ویژگی تلویزیون سونی x85j به ایجاد نظم در فضا کمک می‌کند.

 

 

2. قابلیت ها و تکنولوژی های کاربردی تلویزیون سونی x85j

تکنولوژی‌های به کار رفته در تلویزیون هوشمند برای اغلب خریداران این کالا از اهمیت زیادی برخوردار است. این تکنولوژی‌ها به افزایش کیفیت صدا و تصویر، کاربری‌های متنوع دستگاه، اتصال به سایر لوازم الکترونیکی هوشمند و... منجر می‌شود.

سیستم عامل این دستگاه اندروید است و قابلیت اتصال به همه گوشی‌های هوشمند را دارد. به این ترتیب خیلی ساده می‌توانید محتوای صوتی یا تصویری داخل گوشی موبایل خود را از تلویزیون پخش کنید. ناگفته نماند که امکان نصب برنامه‌های مختلف روی سیستم عامل تلویزیون سونی x85j وجود دارد.

دستیار صوتی، منوی فارسی، قابلیت اتصال به هدفون، قابلیت اتصال به اینترنت و... از جمله دلایل محبوبیت این محصول در ایران است. در ادامه به چند تکنولوژی کاربردی این تلویزیون اشاره می‌کنیم.

تکنولوژی بهینه سازی محیط

این تکنولوژی که سونی آن را در تلویزیون‌های هوشمند به کار برده، به تنظیم ویژگی‌های صدا و تصویر با توجه به شرایط محیط منجر می‌شود. در واقع این محصول به سنسور نور تجهیز شده که بر اساس آن میزان نور صفحه نمایش به طور خودکار تنظیم می‌شود.

قابلیت سازگاری با اپل تی وی

افرادی که از گوشی‌ها و لوازم الکترونیکی اپل استفاده می‌کنند، می‌توانند آنها را به تلویزیون سونی x85j به سادگی متصل کنند. به این ترتیب تلویزیون قابلیت سازگاری با اپل تی وی را دارد و کاربر می‌تواند محتوای موبایل، لپ تاپ و تبلت اپل را نیز از تلویزیون سونی پخش کند.

قابلیت تجزیه ‌و تحلیل تلویزیون سونی X85J

از ویژگی‌های منحصر به فرد این تلویزیون سونی باید به قابلیت تجزیه و تحلیل اشیا و رنگ‌ها اشاره کرد. این تکنولوژی داده‌های صوتی و تصویری را به خوبی تحلیل کرده و واقعی‌ترین صدا و تصویر را پخش می‌کند. رنگ‌های تصویر در این محصول سونی کاملا تفکیک شده و با کمک قابلیت بهینه‌سازی رنگ‌ها، با وضوح بیشتری نمایش داده می‌شوند.

 

 

3. قابلیت اتصال تلویزیون سونی به لوازم هوشمند  

این ویژگی یکی از مهم‌ترین مشخصات تلویزیون سونی x85j است که کاربری این محصول را بسیار ساده می‌سازد. در واقع شما می‌توانید کنسول بازی، سیستم صوتی یا هر وسیله هوشمند دیگری را به تلویزیون متصل کرده و با استفاده از ریموت کنترل هوشمند آنها را مدیریت کنید.

 

نقش موثر تلویزیون سونی در دکوراسیون

 

از طرفی این محصول به درگاه‌های ارتباطی متعددی از جمله HDMI، بلوتوث، USB و کابل LAN نیز تجهیز شده است.

4. پردازنده قدرتمند تلویزیون سونی x85j

پردازنده قدرتمندی که در این تلویزیون هوشمند سونی به کار رفته، نمایش هر تصویر و پخش هر صدایی را امکان‌پذیر می‌کند. لازم است بدانید که پخش محتواهایی با کیفیت خیلی بالا، نیازمند پردازنده قوی تلویزیون است. سرعت پردازنده این تلویزیون سونی 100 هرتز است. این پردازنده همچنین در کاهش نویز صداها نیز نقش بسیار موثری دارد.

 

5. سیستم صوتی با کیفیت

افرادی که به دیدن فیلم و سریال، شنیدن موسیقی خوب و انجام بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند، تمایل زیادی به خرید تلویزیون سونی x85j نشان می‌دهند. یکی از دلایل اصلی این افراد برای انتخاب این محصول سونی، کیفیت عالی صدا در این دستگاه است. این سیستم صوتی دارای 2 عدد بلندگو است که توان هر یک از آنها معادل 10 وات است.

این سیستم صوتی مجهز از حالت‌های مختلف صدا و استانداردهای صوتی مانند DTS Digital Surround، Dolby Atmos و Dolby Audio به خوبی پشتیبانی می‌کند. گیمرها از عملکرد این محصول در پخش صدای مهیج بازی رضایت کامل دارند و مخاطبان فیلم و موسیقی نیز معتقدند تلویزیون سونی x85j صدای باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

خرید مطمئن تلویزیون سونی x85j از نمایندگی رسمی

امکانات هوشمند و قابلیت‌های متعدد این تلویزیون پرفروش سونی از دلایل اصلی جذابیت این محصول است. طراحی ساده و زیبای تلویزیون، تنوع سایز صفحه نمایش، حالت‌های مختلف پخش تصاویر و تکنولوژی‌های صوتی کاربردی از جمله ویژگی‌های مهم این کالای هوشمند محسوب می‌شوند.

با توجه به اینکه بازار ایران از محصولات تقلبی پر شده، توصیه می‌کنیم خرید تلویزیون سونی را از نمایندگی رسمی این برند در ایران انجام دهید. خانه سونی به عنوان نمایندگی رسمی برند سونی در تهران فعالیت دارد و امکان خرید حضوری یا آنلاین را برای کاربران تمام نقاط ایران فراهم کرده است. کارشناسان مجرب خانه سونی برای پاسخگویی به تمام سوالات شما در مورد محصولات سونی آمادگی خود را اعلام می‌کنند.

برای استعلام قیمت رسمی انواع تلویزیون سونی به سایت خانه سونی سر بزنید یا با مشاوران این مجموعه در تماس باشید. ناگفته نماند که خانه سونی تمام محصولات این برند را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به شما تحویل می‌دهد.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تلویزیون های سونی انواع تلویزیون های سونی تلویزیون x85j سونی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا تلویزیون سونی x85j محصول سونی قابلیت اتصال تکنولوژی ها صفحه نمایش سیستم صوتی خانه سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب

باوجود مزایای فراوان، خرید بلیط قطار مناسب برای هر سفر، امری حائز اهمیت است. چراکه شرایط و امکانات قطار بسته به مسیر و مقصد سفر، متفاوت خواهد بود. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌های قطار مناسب برای سفرهای مختلف می‌پردازیم تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، سفری خاطره‌انگیز و دلچسب را تجربه کنید.

مزایای سفر با قطار: سفری راحت، خاطره‌انگیز و مقرون‌به‌صرفه

سفر با قطار، تجربه‌ای منحصربه‌فرد و دلچسب را به شما هدیه می‌دهد. در ادامه، به برخی از مزایای این نوع سفر اشاره می‌کنیم.

1. راحتی بی‌نظیر

برخلاف سفر با اتوبوس که در آن مجبور به نشستن طولانی‌مدت هستید، در قطار می‌توانید به‌راحتی در کوپه خود دراز بکشید و استراحت کنید؛ همچنین می‌توانید در راهروهای واگن قدم بزنید و از منظره لذت ببرید. این ویژگی، سفر با قطار را به‌خصوص برای مسافت‌های طولانی، بسیار راحت‌تر و دلچسب‌تر می‌کند.

2. خدمات متنوع

بسیاری از قطارها، مجهز به رستوران هستند که می‌توانید در آن صبحانه، نهار یا شام را میل کنید. در قطارهای لوکس‌تر، علاوه‌بر غذا، خدمات پذیرایی شامل نوشیدنی‌های گرم و سرد و میان‌وعده نیز می‌شود. این امکانات، سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهند کرد. هنگام خرید بلیط قطار می‌توانید خدماتی که آن‌ها ارائه می‌دهند را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

3. دسترسی آسان به سرویس بهداشتی

در طول سفر با قطار، نیازی نیست نگران پیداکردن دستشویی باشید. در هر واگن، سرویس بهداشتی تعبیه شده است که می‌توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. این موضوع، سفر را برای افراد با شرایط خاص مانند کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت، بسیار راحت‌تر می‌کند.

4. قیمت مناسب

هزینه بلیط قطار در مقایسه با سایر وسایل حمل‌ونقل مانند هواپیما، به‌خصوص برای مسافت‌های کوتاه‌تر، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ به‌همین‌دلیل، سفر با قطار به‌عنوان یک گزینه اقتصادی و مناسب برای بسیاری از افراد تلقی می‌شود؛ علاوه‌براین، اگر از خدمات پیش فروش قطار استفاده کنید، می‌توانید بلیط را حتی با قیمت پایین‌تری نسبت به روزهای عادی دریافت کنید. پیش فروش بلیط قطار معمولا چند هفته زودتر از مناسبت‌های بزرگ نظیر عید نوروز انجام می‌شود.

بهترین قطار متناسب با نیاز شما

هنگام انتخاب یک قطار برای سفر، ابتدا باید بودجه موردنظر خودتان را در نظر بگیرید، سپس یکی از قطارهای موجود در مسیر را انتخاب کنید. قطارها نیز مثل هتل‌ها با معیار «ستاره» درجه‌بندی می‌شوند. هرچه تعداد ستاره‌های یک قطار بیشتر باشد، این بدان معناست که امکانات و خدمات بیشتری را در اختیار مسافرانش قرار خواهد داد. و البته که قیمت بلیط آن هم بالاتر خواهد بود؛ بنابراین، زمانی که قصد خرید بلیط قطار برای سفر خود را دارید، باید ابتدا با امکانات قطارها آشنا شوید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. ما در این مقاله به معرفی قطارهای مختلف خواهیم پرداخت.

قطار اتوبوسی یا کوپه‌ای؟

انتخاب نوع قطار برای سفر، تصمیمی مهم است که به عوامل مختلفی مانند مدت‌زمان سفر، شرایط شما و همراهان‌تان و بودجه شما بستگی دارد. در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب هر دو نوع قطار اتوبوسی و کوپه‌ای می‌پردازیم تا بتوانید با آگاهی کامل، بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته باشید. بلیط قطار اتوبوسی به‌طور قابل‌توجهی ارزان‌تر از قطار کوپه‌ای است. سالن‌های بزرگ و صندلی‌های متراکم در قطار اتوبوسی، فضایی شبیه به هواپیما ایجاد می‌کند و فرصتی برای تعامل و گفتگو با سایر مسافران فراهم می‌کند. اگر قصد سفری کوتاه دارید و به‌دنبال صرفه‌جویی در هزینه هستید، قطار اتوبوسی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اما در قطارهای کوپه‌ای، هر کوپه فضایی خصوصی برای شما و همراهان‌تان فراهم می‌کند و می‌توانید بدون مزاحمت دیگران به استراحت، مطالعه یا گفتگو بپردازید. صندلی‌های قطار کوپه‌ای قابلیت تبدیل‌شدن به تختخواب را دارند و می‌توانید در طول سفرهای طولانی به‌راحتی استراحت کنید. هرچند اگر قصد خرید بلیط قطار از نوع کوپه‌ای را دارید، لازم به ذکر است که این قطارها قیمت بالاتری نسبت به قطارهای اتوبوسی دارند.

امکانات رفاهی قطارها

همان‌طورکه هنگام خرید بلیط قطار مشهد یا دیگر شهرهای ایران باید به فاکتورهای مختلفی در انتخاب نوع قطار (اتوبوسی یا کوپه‌ای) توجه کرد، امکانات رفاهی نیز از دیگر عوامل مهم در انتخاب قطار مناسب به‌خصوص در مسیرهای طولانی است. امکانات رفاهی مناسب می‌تواند سفر شما را به تجربه‌ای آسوده، لذت‌بخش و خاطره‌انگیز تبدیل کند. سیستم تهویه مطبوع مناسب به‌ویژه در فصل‌های گرم سال، برای حفظ دمای مناسب و تهویه هوای داخل واگن ضروری است. دسترسی به سرویس بهداشتی تمیز و مجهز در طول سفر، از نیازهای اولیه هر مسافری خواهد بود.

رستوران یا بوفه در قطار، امکان تهیه غذا و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در طول سفر برای مسافران قطار فراهم می‌کند که هنگام خرید بلیط قطار می‌توانید به آن توجه کنید. پریز برق در هر کوپه یا روی هر صندلی نیز به شما اجازه خواهد داد انواع لوازم الکترونیکی مثل تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود را حین سفر شارژ کنید. صندلی‌های قطار باید نرم و راحت باشند تا مسافران در طول سفر احساس خستگی نکنند. وجود فضای کافی برای نگهداری بار مسافران در داخل کوپه یا واگن نیز ضروری است. در اغلب قطارهای چهار و پنج‌ستاره، از سیستم‌های صوتی و تصویری استفاده می‌شود که امکان سرگرمی مسافران را در سفر فراهم می‌کنند؛ همچنین دسترسی به اینترنت وای‌فای برای بسیاری از مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است.

بلیط قطار را از کجا بخریم؟

خرید بلیط قطار به‌لطف پیشرفت تکنولوژی و ظهور سامانه‌های فروش آنلاین بلیط قطار، به امر بسیار ساده‌ای تبدیل شده است. یکی از بهترین و معتبرترین سامانه‌های آنلاین فروش بلیط، فلای تودی است. فلای تودی با ارائه طیف گسترده‌ای از قطارها در مسیرهای ریلی ایران، دست شما را در انتخاب بهترین قطار باز گذاشته است. با امکانات این سایت شما می‌توانید قیمت انواع قطارها را با یکدیگر مقایسه کرده و ارزان‌ترین بلیط قطار را تهیه کنید؛ علاوه‎‌براین، یکی دیگر از خدمات جذاب فلای تودی، پیش فروش قطار است. با پیش فروش بلیط قطار شما می‌توانید از ۳۰ روز زودتر از موعد سفرتان، بلیط قطار خود را رزرو کرده و از تکمیل ظرفیت یا نوسان قیمت بلیط در امان بمانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899472

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟