Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:35:53 GMT

۷۰ درصد کارمندان خراسان رضوی عضو بسیج ادارات هستند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۶۵۱

۷۰ درصد کارمندان خراسان رضوی عضو بسیج ادارات هستند

ابوالفضل کهنسال روز سه‌شنبه در حاشیه همایش بسیج ادارات و گروههای جهادی بسیج کارمندان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همایش امروز با هدف بزرگداشت شهدای دولت و روز قشر بسیج کارمندان و همچنین شروع فعالیت گروههای جهادی برگزار شد.

وی ادامه داد: همه پایگاههای بسیج ادارت گروههای جهادی نیز دارند که در حوزه کارهای عمومی از جمله حضور و کمک در حوادث غیر مترقبه و همچنین جمع آوری کمکهای مومنانه فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش بسیج ادارات خراسان رضوی در فرهنگسرای غدیر مشهد برگزار شد.

روز چهارم شهریور به نام روز کارمند و روز هشتم شهریور که مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است به نام روز قشر بسیج کارمندان نام‌گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ منجر به شهادت ۲ یار دیرین امام (ره) و انقلاب و ۲ اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و حجت الاسلام محمد جواد باهنر، نخست وزیر شد که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند.

به منظور بزرگداشت نام این شهیدان و نیز آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور نام‌گذاری شده است.

برچسب‌ها هفته دولت مشهد دولت روز کارمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مشهد دولت هفته دولت مشهد دولت روز کارمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران در راه خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روزهای پایانی هفته در خراسان رضوی، میزبانی بارش‌های رگباری خواهیم بود، اظهارکرد: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، ادامه داد: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: در شبانه روز قوچان با سه و سبزوار با ۳۰ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۳ درجه را به ثبت رسانده است.

رضایی پور اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901704

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • باران در راه خراسان رضوی
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد