Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مدیر رسانه و تبلیغات پروژه، نمایش «غرب غم زده» به نویسندگی مارتین مک دونا و کارگردانی امیرحسین علی پور از هشتم شهریور تا یکم مهر ماه ساعت ۱۸ در عمارت سیمرغ روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «کُلمَن و وَلین ۲ برادری هستند که پس از مرگ پدرشان، با هم زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هیچ سازگاری با هم ندارند و مدام در حال بحث و درگیری هستند. درگیری‌های آنها گاهی خیلی جدی می‌شود و به تهدید با چاقو و اسلحه هم می‌رسد. پدر وِلش کشیش جوانی است که در همان دهکده زندگی می‌کند. او تلاش فراوانی می‌کند تا این ۲ برادر را به صلح و دوستی دعوت کند. اما با فاش شدن اسراری تکان‌دهنده درباره‌ آنها و سایر اهالی دهکده، کشیش چاره‌ای نمی‌بیند جز این که تصمیمی جدی بگیرد، تصمیمی که عواقب چندان خوشایندی ندارد.»

یوسف محوی، محمد امین فرج خواه، رکسانا جعفری، سها پور مهدی به ترتیب حروف الفبا بازیگران این اثر نمایشی هستند.

از دیگر عوامل این اثر عبارتند از رایکا رمضانی و عادل عزیز نژاد تهیه کنندگان، عادل عزیزنژاد دراماتورژ، علی تاجیک نوروزی دستیار کارگردان، فرول ذوالفقاری طراح صحنه، هدیه مرادی طراح لباس، امیرحسین علیپور طراح نور، حمیدرضا سرابی طراح گریم، امین فرج خواه و صحرا ذوالفقاری طراح پوستر، بروشور و گرافیک، نگار امیری مدیر رسانه و تبلیغات، علیرضا نیاکان روابط عمومی، سعیده رضائیان، فهیمه علی بیگی عکاسان، سعید حیدری ساخت تیزر، مرتضی عبدالحسینی، حسین نعیمائی و امیر حسین علیپور ساخت دکور، صحرا ذوالفقاری اتاق فرمان با تشکر از گروه تئاتر نیوز.

کد خبر 5577244 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تماشاخانه سیمرغ مارتین مک دونا کارگردان تئاتر تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر هنرمندان تئاتر فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان بازیگر تئاتر تئاتر شهر محرم 1401 جشنواره تئاتر مقاومت فیلم درخت خاموش سریال خارجی خانه سینما سالن اصلی تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد

نمایشگاه صنایع‌دستی به مناسبت گدامیداشت هفته فرهنگی سنه (سنندج) امروز در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران به مناسبت هفته فرهنگی سنه (سنندج) به همت شهرداری و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد.

سه‌رکوت نجفی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران یکی از برنامه‌های شاخص شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت هفته فرهنگی سنه است که از امروز کار خود را در عمارت خسروآباد سنندج آغاز کرده و به مدت یک هفته بازدید از آن برای عموم آزاد است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری از صنایع‌دستی، حاصل ذوق و هنر زنان و مردان توانمند استان در قالب ۳۲ غرفه به نمایش درآمده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار مختلفی در رشته‌های نازک‌کاری، مُنبت، معرق چوب، خراطی، چرم، زیورآلات و غیره به معرض نمایش عموم درآمده است و در کنار آن غذاهای محلی نیز عرضه می‌شود.

نجفی حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: امیدواریم برپایی این نمایشگاه بستری برای معرفی هرچه بیشتر توانایی و ظرفیت‌های هنرمندان سنندجی در حوزه صنایع دستی باشد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز تا سیزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

کد خبر 748395

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • حریم عمارت خسروآباد سنندج بازنگری شود
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • عکس| تصویری دیده نشده از پیمان معادی، امین حیایی و بهرام رادان
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • مست عشق و حواشی یک پوستر