Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:53:42 GMT

۶۰ زندانی نیازمند مالی در خراسان رضوی آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۷۱۶

۶۰ زندانی نیازمند مالی در خراسان رضوی آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید سرباز جانفدا اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آخرین روز از هفته دولت که مصادف با اجرای بیست و دومین مرحله طرح نذر هشتم بود، با موافقت و مشارکت استاندار خراسان رضوی به عنوان نماینده عالی دولت در استان و ابلاغ به سایر دستگاه‌های اجرایی، ۶۰ زندانی نیازمند مالی به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع) از زندان‌های استان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی بیان کرد: در این طرح، هشتم هر ماه حداقل ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم (ع) از زندان‌های استان آزاد می‌شوند که در این مرحله و با مشارکت استاندار و فرمانداران پویش نذر هشتم به صورت استانی اجرا و ۶۰ زندانی با پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل مشارکت دستگاه‌های اجرایی، ستاد دیه، خیرین و استفاده از ارفاقات قضائی از زندان‌های استان آزاد شدند.

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۶۸۴ نفر زندانی در استان خراسان رضوی از زندان آزاد و با توسل به امام رضا (ع) به آغوش خانواده خود بازگشتند.

کد خبر 5577271

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد آزادی زندانیان ستاد دیه هفته دولت هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم قزوین آمار کرونا گناوه خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بارندگی های شدید و آسیب دیدن یکی از زندان های نزدیک پایتخت نیجریه، منجر به فرار ده ها زندانی شد.

سخنگوی این زندان روز شنبه اعلام کرد که دست کم ۱۱۸ زندانی پس از باران شدید اخیر از زندان فرار کردند.

بنا به اعلام مقامات زندان، باران به تأسیسات این زندان، که در نزدیکی پایتخت نیجریه واقع است، آسیب رسانده است.

سخنگوی این زندان در بیانیه‌ای تاکید کرد که بارش باران که چندین ساعت به طول انجامید و در نتیجه بخش‌هایی از زندان از جمله دیوار اطراف و ساختمان‌های اطراف زندان را ویران کرد.

بنا به اعلام مقامات زندان، تاکنون ۱۰ نفر از زندانیان فراری با کمک سایر نهادهای امنیتی دستگیر شده اند.

کد خبر 6090301

دیگر خبرها

  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار