Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت انواع مدل‌های پرفروش گوشی‌های تلفن‌ همراه برند نوکیا از قبیل Nokia G10 مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروزه بازار تلفن‌های همراه مدل‌ها و برندهای گوناگونی را شامل می‌شود که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها نوکیا است.

در ادامه لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند نوکیا در بازه ۲۴ ساعت گذشته بازار ایران را به همراه قیمت حدودی آن مشاهده می‌کنید:

محبوب‌ترین گوشی موبایل نوکیا

گوشی موبایل نوکیا مدل C10 TA-1342 دو سیم‌کارت

گوشی موبایل نوکیا مدل C20 دو سیم کارت با ظرفیت ۳۲ گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند تمام نیازهای ما مانند وب‌گردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، کار با اپلیکیشن و بسیاری دیگر را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که این گوشی با تمام قابلیت‌هایی که دارد گوشی میان‌رده است.

مهندسان نوکیا برای گوشی C20 باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته‌اند که با توجه به ظرفیت آن، عمر مطلوبی هم دارد که نشان‌دهنده ظرفیت مناسب این گوشی میان‌رده است. از این گوشی می‌توانید استفاده‌های بسیار متنوع و باکیفیتی در عکاسی داشته باشید. پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) این گوشی به‌اندازه‌ای قدرت دارند که می‌توانید بدون هیچ‌گونه دغدغه و کاهش سرعت برنامه‌های متوسط و اجتماعی را اجرا کنید.

این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت حافظه RAM رم است. گوشی نوکیا C20 دارای دوربین تکی در پشت گوشی بوده که با کیفیت‌های پنج مگاپیکسل است. دوربین عکاسی سلفی نوکیا C20 دارای لنزی با رزولوشن پنج مگاپیکسل است که تصاویر مطلوبی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و ویدئوهای رضایت‌بخشی برای مکالمه تصویری ایجاد می‌کند.

مشخصات گوشی موبایل نوکیا C10 TA-1342 دو سیم‌کارت رم: یک گیگابایت فناوری صفحه نمایش: IPS شبکه‌های ارتباطی: 2G، 3G حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت نسخه سیستم‌عامل: Android11

گوشی موبایل نوکیا مدل ۲۰۱۸ ۱۰۶ FA دو سیم کارت

با پیشرفت سریع فناوری هر روزه شاهد تولید گوشی‌های موبایل با قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد هستیم به‌نحوی‌که برندهای معتبر برای به دست آوردن سهم بیشتر بازار به سختی در تکاپو هستند. از طرفی نوکیا سعی کرده از مورد دیگری برای فروش بیشتر کمک بگیرد؛ تجربه و نوستالژی، امتیازهایی هستند که تنها شرکت‌هایی به بزرگی نوکیا می‌توانند از آن‌ها برای فروش بیشتر استفاده کنند. تولید نسخه جدید از گوشی‌هایی که قبلاً توسط نوکیا تولید شده بودند و البته با همان نام قدیمی، سیاستی است که نوکیا این روزها در پیش گرفته است.

مشخصات گوشی موبایل نوکیا ۲۰۱۸ 106 FA دو سیم کارت فناوری صفحه‌نمایش: TFT اندازه: ۱.۸ اینچ شبکه‌های ارتباطی: 2G حافظه داخلی: چهار مگابایت

دانلود لیست قیمت نوکیا (فایل گرافیکی در اندازه اصلی)

کد خبر 600857

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گوشي هاي نوکيا گوشی جدید نوکیا قیمت گوشی نوکیا 3310 مشخصات گوشی نوکیا ۷ ۳ قیمت گوشی نوکیا مشخصات نوکیا TA 1335 محصولات نوکيا گوشی نوکیا ۵ ۴ مشخصات گوشی نوکیا قیمت جدیدترین گوشی نوکیا 2021 قیمت گوشی نوکیا 8 مشخصات گوشی نوکیا ۵ ۴ نوکیا قیمت گوشی نوکیا جدید نوکیا جدید عکس گوشی نوکیا قیمت خرید گوشی نوکیا قیمت گوشی نوکیا g10 بهترین گوشی نوکیا سایت نوکیا قیمت نوکیا گوشی نوکیا جدیدترین گوشی نوکیا مشخصات نوکیا X50 قیمت گوشی نوکیا 105 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی موبایل نوکیا دو سیم کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم ندارید
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول