Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضائی گفت: به منظور هماهنگی ، جا نمائی و بررسی نیازهای ایستگاههای صلواتی زائران پیاده امام رضا (ع) در مسیرهای ۶ گانه منتهی به مشهد ۲۵۰نفر از مدیران این ایستگاهها جهت شرکت در همایش سراسری به مشهددعوت شدند. وی افزود: با توجه به اینکه به اغاز عملیات خدمت رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر ۲۰روز بیشتر نمانده است برای بررسی وضعیت خدمات در مسیر، لازم بود مدیران ایستگاهها رودر رو با مدیران استان مشکلاتشان را مطرح کنند از این رو این همایش با همکاری معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی دهم شهریور در محل استانداری برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضائی افزود : تامین مایحتاج عمومی ، آب شرب و غیر شرب ، سوخت، آرد و نان ، سرویس بهداشتی، امنیت جاده ای و خدمات پلیس راه ، خدمات هلال احمر ، تسطیع جاده های خاکی و حاشیه جاده ها از مطالبات مدیران ایستگاههای صلواتی جاده ای می باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دهه آخر صفر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در همایش متمرکز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشهد با اشاره به توصیه‌های بزرگان دین درباره حج گزاری اظهار کرد: روحانیون کاروانهای حج مشعل داران معارف و مناسک هستند و مهمترین برنامه برای سفر حج اخلاص است و اگر کسی نیت دیگری داشته باشد این سفر را از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برنامه ریزی زائران برای استفاده از لحظه لحظه سفر حج را خواستار شد و به حاجیان توصیه کرد: زائری که برنامه ندارد سفر را از دست داده است، باید برای این سفر معنوی برنامه ریزی قبل و حین آن را داشته باشد تا بهره برداری لازم را کسب کند.

وی گفت: یک زائر باید برای قرآن خواندن و زیارت و بهره مندی از لحظات این سفر معنوی برنامه ریزی و سلامتی جسمی و روحی خود را در طول سفر حفظ کند تا در انجام اعمال و مناسک حج دچار مشکل نشود، لذا لازم است که قبل از سفر خود را از لحاظ معنوی و آمادگی جسمانی به حد مطلوب برساند.

گفتنی است؛ سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی، مسؤول حراست حج و زیارت و رئیس پلیس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در سخنان خود در این همایش نکات لازم در حوزه رعایت اصول امنیتی و حراستی و قوانین کشور میزبان در برخورد با هر گونه تخطی از قوانین را تشریح کردند.

کد خبر 6089109

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی