Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سالاری‌پور درخصوص آخرین وضعیت توافق با وزارت ورزش برای احداث مجتمع ایستگاهی مترو در وررزشگاه تختی و استفاده از ظرفیت‌های این مجموعه ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهر، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه 14 درباره آخرین توافقات با وزارت ورزش در خصوص پایانه و ایستگاه ورزشگاه تختی در خط 7 مترو اظهار کرد: در چند فاز در حال اقدام برای توافقات از جمله احداث مجتمع ایستگاهی مترو و همچنین بحث عبور بزرگراه شهید شوشتری از مجموعه ورزشگاه تختی و بعد از آن استفاده از ظرفیت های داخل مجموعه ورزشگاه هستیم؛ علاوه بر این در نظر داریم پایانه ایستگاه اتوبوس و تاکسی در مجموعه تختی مستقر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه موارد مطرح شده 40 هکتار از مجموعه ورزشگاه را شامل می شود که بالغ بر 20 هکتار آن کاملا در اختیار شهرداری قرار می گیرد و از حدود 17 هکتار به صورت موقت برای احداث مجتمع ایستگاهی مترو استفاده می‌شود، گفت: بزرگترین مجتمع ایستگاهی مترویی شرق تهران در این فضا ایجاد می شود و امیدواریم ظرفیتی برای خرید وسایل ورزشی در این مجتمع ایستگاهی ایجاد کنیم تا یک مجتمع ایستگاهی ورزشی نیز داشته باشیم؛ این موضوع به عنوان طرح اولیه مطرح است و در تلاش هستیم بتوانیم آن را به یک طرح پخته تر و جامع تبدیل کنیم تا مردم بتوانند از ظرفیت این ورزشگاه استفاده کنند.
سالاری پور در خصوص آرمستانهای منطقه توضیح داد: ساماندهی آرامستانهای منطقه تا حدودی انجام شده و بخشهایی از آن باقی مانده است؛ با توجه به اینکه باید از موضوعات و ظرفیت های گردشگری آرامستان ها استفاده کنیم، اولین کار باید تمرکز بر این موضوع باشد که مطالعات کاملی نسبت به رینگ گردشگری منطقه انجام دهیم تا یک بسته کامل گردشگری و طرحی ویژه در منطقه داشته باشیم و بر اساس آن طرح، ساماندهی آرامستانها را پیش ببریم و در این کار از مشارکت مردم نیز استفاده کنیم.
شهردار منطقه 14 درباره آخرین وضعیت خیابان کرمان و پلاکهای تملک شده عنوان کرد: شهرداری در خیابان کرمان تملک کامل را انجام نداده و طرح اولیه تعریض آن که در گذشته مطرح بود، منتفی و به یک خیابان با عرض 16 و 12 متری در دو بخش شرقی و غربی تبدیل شد که بر مبنای املاکی که توسط شهرداری تملک شده برنامه ریزی انجام دادیم و مشاور طرح در حال انجام مطالعات است تا خروجی مطالعه تبدیل به یک طرح اجرایی شود؛ امیدواریم موضوع پهنه خیابان کرمان و پلاک های تملک شده و باقیمانده که حتی برای برخی از پلاکها تغییر کاربری نیز اتفاق افتاده را بتوانیم به یک طرح جامع برای موضوعات شهری تبدیل کنیم؛ البته سرانه های خدماتی نیز به منظور ارتقای سرانه های محله کرمان در این پلاکها دیده شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرق تهران مجتمع ایستگاهی مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بخش عمده‌ عملیات اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا(س) تا آخر شهریورماه تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید مهدی هدایت درباره آخرین وضعیت باغ‌راه حضرت زهرا(س) اظهارکرد: بخش عمده‌ عملیات اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا(س) آخر شهریور ماه تکمیل خواهد شد.در حال حاضر ۱۲ پیمانکار در باغ‌راه حضرت زهرا سلام الله علیها مشغول فعالیت هستند و فقط تکمیل محدوده اجرای پل فلزی گردشگری تقاطع آیت‌الله سعیدی به علت محدودیت‌های ترافیکی و محدودیت فنی نصب پل تا آخر آبان زمان می‌برد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در مورد ویژگی‌های پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) اظهار کرد: باغ‌راه حضـرت زهرا(س)، بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری در تهران به طول  ۹.۵ کیلومتر و عرض ۳۰ تا ۳۵ متر است. این پروژه در دو منطقه ۱۷ و ۱۸ در حال انجام است و به عنوان محور گردشگری در این دو منطقه محسوب می‌شود که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود. در پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) سرانه‌های فرهنگی،‌ آموزشی و درمانی و... در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکران «قهرمانان ایران» در یکی از بزرگترین بیلبوردهای شهر تهران
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری