Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶۰ زندانی نیازمند مالی در قالب پویش نذر هشتم با مشارکت دستگاه های اجرایی خراسان رضوی از زندان های استان آزاد شدند . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آخرین روز از هفته دولت که مصادف با اجرای بیست و دومین مرحله طرح نذر هشتم بود ، با موافقت و مشارکت استاندار خراسان رضوی به عنوان نماینده عالی دولت در استان و ابلاغ به سایر دستگاه‌های اجرایی ، 60 زندانی نیازمند مالی به نیت امام هشتم حضرت ثامن الحجج (ع) از زندان‌های استان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانفدا،مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی اظهارداشت:در این طرح، هشتم هر ماه حداقل 8 زندانی نیازمند به نیت امام هشتم (ع) از زندان‌های استان آزاد می‌شوند که در این مرحله و با مشارکت استاندار و فرمانداران پویش نذر هشتم به صورت استانی اجرا و 60 زندانی با پرداخت یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل مشارکت دستگاه‌های اجرایی، ستاد دیه ، خیرین و استفاده از ارفاقات قضایی از زندان‌های استان آزاد شدند.

14 زندانی نیازمند در طرح نذر هشتم از زندان نیشابور آزاد شدندآزادی زندانیان دانشگاهی جرائم غیرعمد در دستورکار نهاد رهبری و ستاد دیه21 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه آزاد شدند + تصویر

وی افزود:از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 684 نفر زندانی در خراسان رضوی از زندان آزاد و با توسل به امام رضا (ع) به آغوش خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/282

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان های استان آزاد زندانی نیازمند خراسان رضوی آزاد شدند نذر هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد

شرق نوشت: صدیقه وسمقی آزاد شد.
 
در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیش‌تر، منجر به نابینایی او شده بود، ساعتی قبل با آزادی او موافقت و او از زندان اوین خارج شد.
 
صدیقه وسمقی که به عنوان محقق و اسلام‌پژوه شناخته می‌شود، روز ۲۶ اسفند ماه، در منزلش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • شرق: صدیقه وسمقی آزاد شد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟