Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:36:33 GMT

افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده شهربانو

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۹۷۹

افتتاح سالن چند منظوره و استخر سرپوشیده شهربانو

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ با اشاره به برگزاری آئین افتتاح مجموعه چند منظوره و استخر سرپوشیده و مجهز مجموعه شهربانو منطقه ۵ گفت: مجموعه شهربانو منطقه ۵ از سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده و یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه‌های شهربانو در سطح تهران است و بعد از شهربانو منطقه ۱۵ بزرگترین استخر سرپوشیده را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۵ افزود: به دنبال شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخرها، استخر سرپوشیده این مجموعه نیز تعطیل شد و بعد از آن هم به مشکلات تاسیساتی خورد و حالا قرار است بعد از سه سال بازگشایی شود.

وی اظهار کرد: مجموعه ورزشی بدنسازی در شهربانوی منطقه ۵ نیز جز یکی از بهترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌های سرپوشیده بدنسازی زیر مجموعه شهرداری است.

شریفی با بیان اینکه با قرارداد توسعه و مشارکتی که با بخش خصوصی بستیم از فضای بسیار زیاد و مساحت خوبی که این مجموعه دارد استفاده بهینه می‌شود، تاکید کرد: در فاز اول سالن بدنسازی سرپوشیده و چندمنظوره و استخر پوشیده بازگشایی می‌شود و در فاز دوم استخر روباز و بازی‌های توپی بانوان ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهردار منطقه ۵ اظهار کرد: در روزهای عادی بین ۱۵۰۰ تا شش هزار نفر در قسمت‌های مختلف این مجموعه پذیرش می‌شوند. این مجموعه شامل کتابخانه، قرائت خانه، سالن مشاوره، کلاس‌های آموزشی زبان و موسیقی، نقاشی و سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۷۰ نفر، مهدکودک، مجموعه سرپوشیده مجهز بدنسازی و سالن ورزش‌های هوازی و ریتمیک است.

کد خبر 5577020

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران استخر شیوع کرونا شهرداری تهران اربعین حسینی اربعین 1401 سازمان محیط زیست کمیته امداد امام خمینی حفاظت از محیط زیست دادستانی تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه بهزیستی مدیریت بحران مدیریت شهری شرکت کنترل کیفیت هوای تهران انسیه خزعلی استخر سرپوشیده منطقه ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فلارد گفت: یکی از مهمترین مطالبات کشاورزان شهرستان فلارد پس از دو دهه انتظار، محقق شد و طرح فلارد یک کلید خورد.
رستمی افزود: طرح فلارد یک در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با همکاری آب منطقه‌ای استان، سازمان جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و کشاورزان روستای سندگان با ۴۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که باعث اشتغالزایی ۲۵۰ نفر بصورت مستقیم خواهد شد.
سید ابوالحسن عدنانی مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای استان هم گفت: این طرح با هدف مدیریت روان آب‌های شهرستان فلارد برای زمین‌ها و باغات بالا دست، آبی معادل ۱۷۰ لیتر در ثانیه ۲۴۵ هکتار (۲۰۰ هکتار زراعت و ۴۵ هکتار باغ) را پوشش خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد