Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری روز سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، افزود: ارج و قربی که امام راحل برای شهیدان رجایی و باهنر قایل بود به خاطر در کنار مردم بودن و خدمتگزاری صادقانه شان به مردم بود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمانی متولد شد که جهان در میان دو ‌ابر قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود اما هدایت‌های امام راحل، راه سومی را در برابر ملت‌های آزادیخواه جهان بعنوان انقلاب اسلامی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام نیساری ادامه‌ داد: امام‌ راحل اولین نفری بود که در راه انقلاب تبعید، جسارت و کم لطفی‌ها را تحمل کرد و اولین شهید انقلاب که فرزندش بود را تقدیم اسلام کردند.

مشاور استاندار آذربایجان غربی به وقایع پس از پیروزی انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی از همان روزهای نخست دست به فتنه انگیزی علیه انقلاب زد و با راه‌اندازی جنبش‌ها و جریان‌هایی مثل خلق ترک، خلق ترکمن و جریان‌های دیگر سعی کرد نا امنی را در چهار نقطه از کشورمان پیاده کند ولی لبیک ملت به فرمان امام راحل تمامی نقشه‌های آنها را خنثی کرد.

وی اضافه کرد: استکبار پس از شکست در این فتنه، نقشه دیگری را طراحی و جنگ را بر ملت ایران تحمیل کرد ولی در این جنگ مردم با تکیه بر این شعار که «حب الوطن من الایمان» اجازه ندادند جزیی از خاک کشور جدا شود.

وی یادآور شد: استکبار جهانی دست به ترورهای مختلفی زد و از کودک گرفته تا بانوی چادری تا دادستان و مسوولان رده بالای کشوری و لشکری را در اقدامی کور به شهادت رساند چنانکه در پی این ترورها ۱۷ هزار نفر در کشورمان شهید شدند.

حجت الاسلام نیساری با بیان اینکه آیت الله مطهری، شهیدان بهشتی و باهنر از جمله تئوریسن‌های انقلاب بودند که به دست عوامل استکبار به شهادت رسیدند، افزود: نزدیک به چهار هزار روحانی نیز خون مطهرشان تقدیم‌ انقلاب شد.

مشاور استاندار آذربایجان غربی به تشابه دولت سیزدهم با دولت شهید رجایی نیز اشاره کرد و یادآور شد: رفتار مسوولان این دولت به عنوان دولتی مردمی یادآور خدمات دولتمردان شهید رجایی است.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم در تمامی حوادث غیر مترقبه کشور از سیل و زلزله گرفته تا تنش‌های کم آبی، در میان مردم حضور دارد و در یکسال فعالیت به ۳۱ استان کشور سفر کرده و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده است.

به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۷ هزار شهید ترور با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

اول تا هشتم شهریور ماه به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر در تقویم جمهوری اسلامی هفته دولت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها محمدجواد باهنر هفته دولت شهدای ترور آذربایجان غربی شهید محمدعلی رجایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد باهنر هفته دولت شهدای ترور محمدجواد باهنر هفته دولت شهدای ترور آذربایجان غربی شهید محمدعلی رجایی شهیدان رجایی و باهنر آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند