Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طرح جامع مدیریت پسماند باید با جدیت پیگیری و به معنای واقعی عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عادل اعظم‌انهر امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ در جلسه هفتگی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه موضوع پسماند بسیار مهم است، اظهار کرد: طرح جامع مدیریت پسماند باید با جدیت پیگیری و به معنای واقعی عملیاتی شود تا معضلات این حوزه رفع و شاهد رضایت خاطر شهروندان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص رفع سد معبر در شهر و برخورد جدی با متخلفان، ادامه داد: استمرار جلسات مشترک بین سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری جهت هماهنگی فعالیت‌های زیرمجموعه معاونت خدمات شهری در حوزه پیشگیری و سد معبر لازم و ضروری است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه نیروهای شهرداری باید آموزش‌های لازم را ببینند، گفت: آموزش‌های تخصصی و دوره‌های بازآموزی برای نیروهای شاغل در شهرداری، به ویژه نیروهای پیشگیری و سد معبر بیش از پیش و به‌صورت موضوع محور مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 600881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مصوبات شورای ششم مدیریت شهری شورای شهر ارومیه پسماند شهري مدیریت پسماند شورای اسلامی شهر ارومیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند