Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون پرستاری وزارت بهداشت در سفر به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد.

دکتر عباس عبادی، امروز هشتم شهریورماه در سفر دو روزه به استان کرمان، با همراهی مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهید سردار قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرستاری وزارت بهداشت در این رویداد، خاطرنشان کرد: امروز خدمت خالصانه، خاضعانه و مسئولانه به مردم، به منزله تداوم راه و آرمان سردار دل ها و تجدید عهد با سید الشهدای مقاومت و دیگر شهیدان والامقام است.

وی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی به عنوان یکی از نمادهای اصلی سربلندی ایرانیان و مسلمانان آزاده در دنیا شناخته شده است که ادامه راه این شهید بزرگوار که همان راه امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهداست، موجب افتخار و مباهات خواهد بود.

نشست با پرستاران، پاسداشت شهدای مدافع سلامت و تجلیل از  خدمات مدافعان سلامت، بازدید از بیمارستان های شهر کرمان، شرکت در برنامه تلویزیونی، نشست با هیات رئیسه دانشگاه و نشست هم اندیشی با اساتید، هیات مدیره نظام پرستاری و جمعی از مدیران پرستاری بیمارستان ها از جمله برنامه های سفر دو روزه معاون پرستاری وزیر بهداشت به کرمان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان معاون وزیر بهداشت استانی اجتماعی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا