Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهابی نسب عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران، افزود: آب شرب، کشاورزی و صنعت استان از طریق این سد پوشش داده خواهد شد و آب شرب شیراز اولویت چهارم است.

شهابی نسب تصریح کرد: با تأمین اعتبار، این سد تا ۱۸ ماه آینده آبگیری می‌شود.

وی با اشاره به دوازده جلسه شورای برنامه ریزی و ۱۳ جلسه کمیته تخصیص، از مبادله ۶۲۶ موافقت نامه طرح‌های عمرانی با پوشش ۱۴۵٠ پروژه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهابی نسب از اخذ مجوز ماده ۲۳ طرح‌های مهمی در استان خبر داد و گفت: فاضلاب شهر باشت، فاضلاب شهر لنده، شروع فاضلاب جنوب شهر یاسوج، طرح ملی احداث و بهسازی پل بریم باشت و پوشش بهسازی چرام، چاروسا، دیشموک و باغملک مجوز ماده ۲۳ را دریافت کردند.

شهابی نسب تصریح کرد: مجوز ماده ۲۳ چهار خطه سازی خیر آباد به دهدشت نیز محقق شده است.

وی افزود: مجوز ماده ۲۳ سد مخرنی سقاوه نیز اخذ شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: جاده ۱۳۶ کیلومتری پاتاوه به دهدشت عملیاتی شده و با تکمیل تونل و یک مسیر دو کیلومتری در لوداب، این جاده پس از ۲۸ سال تا عید نوروز به شکل رسمی افتتاح خواهد شد.

وی به تخصیص نقد ۴۷۷ میلیارد تومانی سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: تخصیص نقد سال ۱۴٠٠ به ۱۳۶٠ میلیارد تومان رسید.

شهابی نسب گفت: همچنین ۱,۲۸۶ میلیارد تومان منابع تسهیلات بانکی تبصره ۱۶ به استان تخصیص یافت و توزیع نیز انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریری استان تصریح کرد: در تبصره ۱۸ نیز ۲۲۰۰ میلیارد تخصیص داشتیم که ۹۶۰ میلیارد تومان در بخش مسکن و ۱۲٠٠ میلیارد تومان در محور اشتغال است.

شهابی نسب با اشاره به اینکه طرح‌های ملی خوبی در استان داریم، اظهار کرد: بزرگ راه یاسوج_ بابامیدان_ گچساران_ بهبهان هدفگذاری شده و از باشت تا بهبهان مسیر چهار خطه است.

وی افزود: چهار خطه سازی مسیر از یاسوج تا بابامیدان نیز اجرایی می‌شود

شهابی نسب از اجرای چهار خطه سازی محور یاسوج تا سمیرم خبر داد و گفت: توسعه و بهبود مسیرهای چهار خطه یاسوج به شیراز نیز در دست اجرا است.

وی به رتبه ۱۵ استان در نرخ بیکاری سالانه اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان ۹.۱ درصد در سال ۱۴٠٠ بود.

شهابی نسب از تصویب و در دست بازنگری بودن طرح آمایش استان خبر داد و گفت: مطالعات تدوین طرح اشتغال ۴۵۵ روستا نیز اجرایی شده است.

کد خبر 5577320

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی سدسازی علی شهابی هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان دولت سیزدهم قزوین آمار کرونا گناوه خراسان رضوی میلیارد تومان مجوز ماده ۲۳ شهابی نسب چهار خطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا