Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به افزایش قدرت و اقتدار ایران گفت: دشمن جرأت مقابله با قدرت موشکی پهپادی و تجهیزات نظامی ایران اسلامی را ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی، باهنر و شهدای ترور استان بوشهر با بیان اینکه شهدا پای حق ایستادند تا دین بماند و این مسیر حق استمرار دارد و تمام شدنی نیست اظهار داشت: 8 شهریور روز انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده و دنباله 7 تیر و شهادت اعضای حزب جمهوری اسلامی است و پس از آن نیز دیگر شخصیت‌ها به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویبا بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره انواع توطئه‌ها و دسیسیه‌ها را علیه نظام بکار گرفته‌اند خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با وجود انواع توطئه‌ها رو به روز قوی‌تر شده و امروز ایران مقتدر و با معنویت‌تر از قبل با جوانانی مومن، متعهد و شاداب همواره مسیر پیشرفت و ترقی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه در مقابل ایران قوی، دشمن هر روز ضعیف‌تر و درمانده‌تر از قبل می‌شود خاطر نشان کرد: خون شهدای این سرزمین که در راه خدا و برای حفظ اسلام و مسلمین ریخته شده اجازه نمی‌دهد دشمن به راحتی نفس بکشد و آرام باشد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه هجمه‌های مداوم دشمن در 43 سال گذشته خدشه‌ای وارد نکرده است گفت: این دسیسه‌ها و هجمه‌های دشمنان، سبب افزایش قدرت و استحکام این نظام شده است.

شیرازی با بیان اینکه امروز ملت ایران از هیچ قدرتی نمی‌هراسد گفت: دشمنان با ناکامی در جنگ نظامی، هجمه فرهنگی بکار گرفته و با تحمیل جنگ فرهنگی می‌خواستند ملت را از دین و اعتقادات اسلامی خود جدا کنند اما در مقابل عزم و اراده ملت ایران، رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه شکست خوردند.

وی پیروز جنگ اقتصادی را ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: در جنگ اقتصادی از سوی دشمن به طور یقین پیروز میدان باز هم ملت ایران و آینده جمهوری اسلامی از امروز نیز زیباتر و روشن‌تر است.

17 هزار شهید ترور در ایران؛ همایش استانی شهدای ترور در فارس برگزار شود نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان: جایگاه و حرمت خانواده‌های شهدای ترور باید محفوظ بماند یادبود شهدای ترور خراسان شمالی؛ منافقین چه افرادی را شهید می‌کردند؟ + فیلم

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به ترور شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: ترامپ تصور می‌کرد اگر سردار سلیمانی را به شهادت برساند کار تمام است و به هدف خود رسیده به همین سبب ناجوانمردانه سردار را هدف قرار می‌دهد این اقدام دشمن نشانه ضعف استکبار و قدرت جمهوری اسلامی است چرا که آنها جرأت رویارویی با ایران اسلامی در روز روشن و میدان نبرد را ندارند.

شیرازی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران اسلامی قابل مقایسه با گذشته نیست ادامه داد: امروز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تکیه بر توان داخلی، ایران اسلامی مجهز به موشک‌های نقطه زن است و دشمن جرأت مقابله با قدرت موشکی پهپادی و تجهیزات نظامی ایران اسلامی را ندارد.

در این آیین به‌مناسبت ماه صفر و ایام سوگواری سیدالشهدا و یارانش مداحی و نمایشگاهی از کاریکاتور با موضوع تروریسم در حسینیه عاشقان ثارالله برپا شد.

انتهای پیام/190/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران اسلامی شهدای ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما

سرلشکر  سلامی در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین ، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • امروز کسی قدرت پاسخ به ایران را ندارد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها