Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف نوری گفت: دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش گام‌های خوبی را برای تحول بنیادین برداشته است. در حال حاضر ۱۵۰۰ نفر از معلمان جوان در مشهد مقدس به عنوان حلقه‌های اجرایی‌سازی تحول بنیادین، مشغول آموزش و توانمند‌سازی هستند تا سند تحول بنیادین را اجرایی شود.

او گفت: رتبه‌بندی معلمان بعد از ۱۱ سال اجرا شد و ان‌شاءالله با اجرای این قانون کیفیت تعلیم و تربیت ارتقا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی، در بخش‌های پرورشی اقدامات خوبی انجام شده است و توانستیم سرود‌های دانش‌آموزی را در صحنه بیاوریم تا مردم ببینند. حتی این گروه‌های سرود به کشور‌های دیگر اعزام شده اند و هیئت‌های ما به‌منظور تقویت برنامه‌های اربعین در مسجد سهله اجرای جهانی خواهند داشت.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که برگزاری المپیاد‌ها مورد توجه جدی قرار گرفته است، ادامه داد: به المپیاد‌ها توجه شد و خوشبختانه ۲۰ مدال طلا کسب کردیم. در حالی که در سال‌های گذشته برای کسب مدال طلا با افول مواجه بودیم و هفت مدال طلا کسب کرده بودیم.

نوری درباره زیرساخت‌های آموزشی ادامه داد: دولت در سفر‌های استانی ۲۱ هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در نظر گرفته که زیر‌ساخت‌ها را تکمیل کند. به خصوص مناطقی که از امکانات رفاهی محروم هستند. برای حذف مدارس کانکسی هم گام برداشتیم و این که بتوانیم معلمان را به مناطق محروم و مرزی ببریم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت برای آموزش و پرورش ۲۱ هزار میلیارد تومان درنظر گرفته است تا زیرساخت‌های نیمه تمام این حوزه تکمیل شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری کلاس‌های المپیادی خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی «علمینو» هر روز ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه برای دانش‌آموزان پخش می‌شود. مدارس کد‌نویسی هم که ابتدا تصور می‌کردیم ۵۰ مدارس ایجاد می‌شود، ۲۵۰۰ مدرسه ایجاد شد و مورد استقبال واقع شد. درباره هنرستان‌ها هم بنا داریم که دانش‌آموزان را به اصطلاح به سمت کارخانه‌ها ببریم تا آنان در جوار محل تولید و شهرک‌های دانش‌بنیان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدارس دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • ضرورت تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد جاذبه در آموزش و پرورش
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر