Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:19:30 GMT

رابطه میان فلسفه و ادبیات در شعر سایه بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۸۱۲۷

رابطه میان فلسفه و ادبیات در شعر سایه بررسی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه رادیویی سوفیا به بهانه درگذشت امیرهوشنگ ابتهاج تازه‌ترین قسمت خود را به بررسی رابطه میان فلسفه و ادبیات با نگاهی به شعر سایه اختصاص داده است.

در این برنامه که به صورت زنده از ساعت ۲۲ امشب سه شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۱ از رادیو گفت‌وگو و اپلیکیشن ایران صدا پخش می‌شود، ابوذر کردی، احمد جلالی و اسماعیل صحبت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردبیر و تهیه کننده این برنامه سارا فرجی و کارشناس مجری آن محمد جواد ادبی است.

احمد جلالی سفیر پیشین ایران در یونسکو و از دوستان نزدیک سایه است. ابوذر کردی نیز از پژوهشگران شناخته شده ادبیات و صاحب آثاری چون «شعریت هایدگری ما»، «تاملات پدیدارشناسانه نیمایی» و «ریاضیات بیمار» است.

برنامه رادیویی «سوفیا» سه‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۲ از شبکه رادیویی گفت‌وگو بر روی موج اف. ام ردیف ۱۰۳.۵ به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 5577208 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه رادیویی سوفیا هوشنگ ابتهاج رادیو گفتگو تازه های نشر معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی ترجمه ادبیات جهان هوشنگ ابتهاج کتاب مهاجر سرزمین آفتاب انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بنیاد ملی بازی های رایانه ای نقد کتاب ادبیات داستانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور انتشارات سوره مهر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!

به گزارش «تابناک»، به تازگی عکسی از ژیلا صادقی در فضای مجازی منتشر شد که تیپ و استایل متفاوت او مورد توجه قرار گرفت.

به نظر می‌رسد این تصویر در حاشیه یکی از سفرهای او به خارج از کشور گرفته شده است. چندی پیش این مجری با حضور در برنامه برمودا اظهار کرده بود که شهروند آمریکاست و شاید به آمریکا برگردد.

در همین باره از شب گذشته ویدئویی از صحبت‌های ژیلا صادقی در یک لایو اینستاگرامی بین کاربران فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که این مجری پرحاشیه در آن می‌گوید: زهی خیال باطل بر آنان که فکر کنند من کشورم را تر ک کنم.

برای آنان که فکر می کنند من پایم را از کشورم بیرون می گذارند.

چرا باید پایم را در کشوری بگذارم و زندگی بکنم که بزرگ مرد کشورم را شهید می کنند؟ بگذارید فحش بدهند. چرا باید بروم وقتی ایرانی را تحقیر می کنند؟...

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین ها

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • کرمانی ها ۱۰ روز زیر سایه خورشید می روند
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • خانم ژیلا صادقی، این صحبت‌هایت را فراموش کردی؟!
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است