Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@05:29:46 GMT

نعمت احمدی: بابت انتخاب مجدد تاج باید به مردم تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۸۳۷۰

نعمت احمدی: بابت انتخاب مجدد تاج باید به مردم تسلیت گفت

نعمت احمدی در گفت و گو با ایسنا درباره انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: ما متاسفانه دچار یک ایستایی شدیم و ظاهرا قرار است همیشه در بر یک پاشنه بچرخد و قرار نیست نگاهمان به جلو باشد.

این وکیل دادگستری ادامه داد: سابقه آقای تاج مشخص است. اطلاعاتی که بدست آوردم این است که در داخل مجموعه اش افرادی با او کار می کنند که این افراد مجددا مشغول به کار خواهند شد؛ لذا  سوابق ایشان هم مانند گذشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر گذشته تاج درست است باید به این انتخاب اعتبار بخشید ولی گذشته ایشان بنا به سوابق موجودی که در رسانه ها و اهل فن داریم، گذشته قابل دفاعی نیست و از طرفی نمی دانم این لابی کردن ها چیست؟ یکبار اعلام می کنند او صلاحیت ندارد و بار دیگر او را تایید صلاحیت می کنند ؛ لذا باید دست این لابی گری ها را قطع کرد. این افراد آسیب می زنند حال تاج باشد یا یک فرد دیگر. چرا فردی که رد صلاحیت شده است، دوباره تایید می شود؟ این چه وضعی است؟

این حقوقدان با بیان اینکه فوتبال در کشور جایگاه بالایی بین جوانان دارد و می تواند تاثیر مستقیم بر زندگی آنها داشته باشد و بر عملکرد مسئولان تاثیر منفی بگذارد، گفت: جالب است دیشب اعلام کردند که امروز  انتخابات برگزار نمی شود ولی یک دفعه دیدیم انتخابات برگزار شد.  در چند روز گذشته گفته شد که  آقای تاج در انتخابات حق شرکت ندارد و تایید صلاحیت نشد ولی یکباره تایید صلاحیت شد؛ باید این موضوع را دنبال کرد و ببینیم چه فرد یا افراد و عواملی در آن دخیل اند؟

احمدی در پایان تاکید کرد: گذشته آقای تاج با توجه به مدتی که نبود، قابل دفاع نیست و این  گذشته غیرقابل دفاع می خواهد ادامه یابد. باید به کسانی که هوادار چنین گذشته اند تبریک و به مردم تسلیت گفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، باقری در بازدید از بند خاکی فهرج گفت: این بند خاکی از اهمیت فراوانی برخوردار است و کنترل سیلاب و تغذیه آب زیرزمینی را در هر بارندگی به خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود: این بند خاکی ۳۵ سال پیش ساخته شده است و هم اکنون به دیل رسوب بیش از اندازه به لایروبی نیاز دارد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان تأکید کرد که در صورت نبود این بند خاکی، در هر بارندگی شاهد خسارت سنگین به زیرساخت‌ها و مزارع کشاورزی یزد می‌بودیم.

باقری ادامه داد: ما ۱۳ سال در دوران خشکسالی قرار داشتیم و هم اکنون خداوند متعال برکت و نعمت خود را از آسمان برای ما نازل می‌کند که از این نعمت به خوبی محافظت کنیم.

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی