Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:38:02 GMT

سارق گوشواره دختربچه‌ها دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۸۵۷۳

سارق گوشواره دختربچه‌ها دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اعلام این خبر اظهار داشت: ۱۷ تیرماه امسال سرقت گوشواره دختربچه ای در پارکینگ ساختمانی توسط مرد جوانی در محله امین آباد، درحالی که دختر بچه در جلوی ساختمان ایستاده بود به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و به دنبال انتشار ویدئویی در فضای مجازی موضوع بلافاصله توسط عوامل کلانتری این محل پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا مأموران کلانتری یاد شده با بررسی و تحقیق به عمل آمده و همکاری اهالی محل، تصاویر مختلفی از فرد سارق به دست آوردند و تصاویر به دست آمد در اختیار گشت‌های انتظامی کلانتری‌های این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت که وقوع ۲ فقره سرقت مشابه دیگر در محدوده امین آباد و شهر ری گزارش که با تجمیع پرونده‌های مشابه، هویت متهم شناسایی و رد پای یکی از متهمان سابقه دار در این سرقت‌ها به دست آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر ری، وی در مخفیگاهش با هماهنگی‌های قضائی دستگیر و به کلانتری امین آباد انتقال یافت.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهم ۲۸ سال در پی بازجویی‌های انتظامی به جرایم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت گوشواره‌های سرقتی را به مالخران فروخته است.

فرمانده انتظامی شهر ری با تاکید براینکه والدین کودکان خود را به زیورآلات آراسته نکنند اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 5577437

منبع: مهر

کلیدواژه: دوستعلی جلیلیان سرقت دستگیری سارق شهرداری تهران اربعین 1401 اربعین حسینی سازمان محیط زیست کمیته امداد امام خمینی حفاظت از محیط زیست قوه قضاییه دادستانی تهران بهزیستی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مدیریت بحران مدیریت شهری غلامحسین محسنی اژه ای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی سرایان گفت: ماموارن انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی در بازرسی از یک کامیون، ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون تومان کشف کردند. 


سرهنگ شکوهی راد افزود: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد